کد خبر : 1768911 | 28 تیر 1400 ساعت 18:48 | 82.2K بازدید | 5 دیدگاه

بارسلونا یک بار دیگر رودست خورد!

به نظر می رسد مقصد بعدی سائول نیگز، هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید را باید لیگ برتر دانست.

بارسلونا یک بار دیگر رودست خورد!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل اخبار فراوانی از سوی نشریات معتبر اسپانیایی در مورد مذاکره دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید در مورد معاوضه بر سر آنتوان گریزمان و سائول نیگز و حتی توافق طرفین برای نهایی کردن این انتقال منتشر شد. اما نشریه آ.اس امروز مدعی شد دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول برای جذب سائول نیگز  وارد عمل شده و از شانس بیشتری نسبت به بارسلونا برای خرید این بازیکن برخوردارند.

 

1496170

 

به نظر می رسد مدیران بارسلونا و اتلتیکو بر سر این معاوضه توافق نکرده اند و حالا مسیر سائول نیگز عوض شده است. اگرچه پنج سال از قرارداد این بازیکن با روخی بلانکوس باقی مانده، اما دیگو سیمئونه با فروش این بازیکن با رقمی در حدود 40 میلیون یورو موافقت کرده است. در واقع خرید رودیگو دی پائول از اودینزه باعث شده اتلتیکومادرید دیگر مشکلی با فروش سائول نیگز نداشته باشد. البته دستمزد 300 هزار پوندی سائول در هفته شرایط خرید او برای هر تیمی را دشوار می کند.

 

بارسلونا قصد داشت با فروش آنتوان گریزمان به شرایط مالی خود بهبود داده و از سر یکی از پر درآمدترین بازیکنان خود خلاص شود. مدیران بلوگرانا برای تمدید قرارداد با لیونل مسی و ثبت آن نیاز به کاهش دستمزدهای پرداختی خود دارند و آنها فروش گریزمان را بهترین گزینه می دانستند.

 

اما با منتفی شدن معاوضه این مهاجم فرانسوی با سائول نیگز، دیگر کمتر باشگاهی حاضر است دستمزد هنگفت گریزمان را پرداخت کند. بارسلونا چندی قبل در آستانه خرید جورجینیو واینالدوم نیز قرار داشت، اما هافبک هلندی لیورپول در نهایت به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد.

دیدگاه‌ها