کد خبر : 1768913 | 28 تیر 1400 ساعت 18:38 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

رویارویی با پرسپولیس با یک دروازه بان؛

مورد عجیبی که در ماشین سازی عادی شد (عکس)

ماشین سازی برای چندمین بازی متوالی بدون دروازه بان در مسابقه حضور خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز هفته گذشته به صورت رسمی با لیگ برتر خداحافظی کرد. فصل عجیب ماشین سازان پایان قابل پیش بینی داشت. آنها با تغییرات گسترده پای به لیگ برتر گذاشتند و در نیم فصل هم با از دست دادن تک چهره های شاخص خود دست شان را خالی تر کردند. خریدهای انجام شده هم کفاف نیازهای تیم را نداد و پایان آن گونه که می شد فکرش را کرد برای ماشین رقم خورد.

 

مصدومیت و محرومیت های پر تعداد، معضل دیگری بود که طی هفته های اخیر به شدت دست اکبرپور را در رویارویی با حریفان بست. در کنار این ها باید به غیبت چند بازیکن شاخص تیم در تمرینات هم اشاره کرد که پس از تغییر مالکیت، در اعتراض به مشکلات مالی از حضور در تمرینات سر باز زدند. یکی از این بازیکنان مهدی اسلامی بود که از غیبتش در جمع ماشین سازان مدت های زیادی می گذرد.

 

با توجه به غیبت اسلامی، محمد امین رضایی طی هفته های اخیر برای حضور در ترکیب اصلی، بی رقیب بوده است. البته شرایط در دروازه ماشین سازی عجیب تر از این حرف هاست چرا که از آخرین باری که این تیم در لیست خود دروازه بان دوم داشته مدت زیادی می گذرد و نماینده تبریز در بازی های اخیر خود در شرایطی به مصاف حریفان رفته که در بین ذخیره هایش، گلری نداشته است. البته ماشین سازی در تمرینات خود یک گلر از تیم های پایه دارد اما این بازیکن کارت بازی در لیگ برتر ندارد و نمی تواند تیم را در بازی های لیگ همراهی کند.

 

1624792

 

1624793

 

در بازی فردا مقابل پرسپولیس که بازی بسیار حساس و تعیین کننده برای قهرمانی لیگ برتر فصل جاری به حساب می آید، مشکل یاد شده در ماشین سازی پا برجاست و محمد امین رضایی تنها دروازه بان حاضر در لیست این تیم خواهد بود. این یک ریسک بزرگ است که مواجهه با آن برای هر تیمی می تواند دردسرساز باشد اما ماشین سازان دیگر به آن عادت کرده اند و امیدوار هستند که طی مسابقه های باقیمانده نیز اتفاقی برای دروازه بان شان در جریان بازی رخ ندهد و بدون مشکل فصل را با یک دروازه بان به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها