کد خبر : 1768916 | 28 تیر 1400 ساعت 18:49 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

از پیشنهاد استقلال به رحمتی خبری ندارم؛

نوازی: فرم خوب‌مان از بازی با سپاهان شروع شد

مربی پدیده معتقد است که این تیم در شرایط برابری به مصاف سپاهان می رود.

نوازی: فرم خوب‌مان از بازی با سپاهان شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و سپاهان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: این ۳ بازی حساس باقیمانده هر کدام حکم یک فینال را دارد. دیدار با سپاهان  بازی سختی خواهدبود. سپاهان تیم بزرگی است و سابقه خوبی دارد، تلاش این تیم برای کسب قهرمانی حساسیت‌های این بازی را دو چندان کرده‌است.


وی افزود: برای این بازی برنامه داریم و نقاط ضعف و قوت سپاهان را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم. امیدوارم مقابل این تیم بازی خوبی ارائه دهیم، هر چند پدیده با شرایط دشواری روبروست، اما محکوم به پیروزی در زمین خود هستیم تا بتوانیم هواداران مشهدی را خوشحال کنیم.
مربی تیم پدیده در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش گفت: عرفان معصومی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در کنار تیم حضور دارند. طولانی شدن فصل شرایطی غیرطبیعی برای بازیکنان ایجاد کرد و مصدومیت گریبان آن‌ها را گرفته‌است. این هفته مصدومیت‌ها جزئی بود که با تلاش تیم پزشکی برای دیدار فردا مشکلی نداریم.


نوازی ادامه داد: امیدوارم با تفکراتی که مهدی رحمتی و اعضاء کادر فنی برای بازی فردا در نظر گرفته‌اند، بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند تا همانند دور رفت نتیجه خوبی کسب کنیم. شکل خوب پدیده از دیدار با سپاهان در دور رفت ایجاد شد و تا کنون هم بد کار نکرده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم تا در سه بازی باقیمانده از بازیکنان به نحو احسن استفاده کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا پدیده به کسب سهمیه لیگ قهرمانی آسیا امیدوار است یا خیر، گفت: بازی با سپاهان دیدار سختی است. تلاش می‌کنیم که پدیده را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد. هر دو تیم شرایط پایاپایی دارند و از آنجا که در این دیدار میزبان هستیم، امیدواریم عملکرد بازیکنان به گونه‌ای باشد تا زحمات مسئولین استانی جبران شود تا برای فصل جدید نیز امیدوار شوند. در حال حاضر باید منتظر بمانیم چه تصمیمات جدیدی برای پدیده خواهندگرفت.
مربی پدیده در خصوص عملکرد داوران در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی از بابت داوری نداریم. راجع به داوری در این فصل زیاد صحبت کردیم. این موضوع به عهده کمیته داوران فدراسیون است. فکر می‌کنم با توجه به حساسیت‌ بالای بازی داوران خوبی انتخاب کرده باشند. امیدوارم هر کسی که لیاقت دارد نسبت به تلاشش نتیجه بگیرد.


نوازی در خصوص شایعات مطرح‌شده در خصوص پیشنهاد استقلال به مهدی رحمتی برای جانشینی فرهاد مجیدی گفت‌: در این خصوص اطلاعی ندارم و تمام این صحبت‌ها را باید به بعد از پایان لیگ موکول کنیم. این روزها فقط به ۳ بازی آخر پدیده فکر می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها