کد خبر : 1768918 | 28 تیر 1400 ساعت 18:52 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقع از تیم ما منطقی باشد؛

نقی‌زاده: انتظار داشتید قهرمان شویم؟

هافبک مس رفسنجان معتقد است در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشتند.

نقی‌زاده: انتظار داشتید قهرمان شویم؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده با بیان اینکه شرایط خوبی برای دیدار با صنعت نفت داریم، اظهار کرد: جو خوب و مثبتی در تیم ما حکم‌فرماست و تمرینات سخت و جدی را برای این بازی داشتیم، اما به غیر از شرایط فنی مسابقه، مشکل جدی گرما هم برای بازی فردا وجود دارد که امیدوارم بچه‌های ما را اذیت نکند.

او ادامه داد: در بازی قبل نمایش تاکتیکی خوبی مقابل پیکان داشتیم و موقعیت‌های جدی و خطرناکی به وجود آوردیم ولی یک امتیاز گرفتیم. البته همان مساوی هم شرایط روحی تیم ما را بهتر کرد و الان کاملا آماده هستیم تا در آبادان هم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر زمین را ترک کنیم.

هافبک سرعتی و تکنیکی مس در خصوص تقابل با صنعت نفت عنوان کرد: وضعیت مشابه با آنها داریم، اما با برد در این مسابقه می‌خواهیم جایگاهمان را یک رتبه بهتر کنیم. خطر سقوط یا شانس سهمیه نداریم، اما آقای ربیعی تاکید کردند که باید در سه بازی آینده با همه توان کار کنیم و انگیزه داشته باشیم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

 

نقی‌زاده پیرامون اینکه در نیم‌فصل اول عملکرد بهتری از دور برگشت داشته‌اند، عنوان کرد: توقع از تیم ما باید منطقی باشد. هدف‌گذاری باشگاه مس بقا در لیگ برتر بود که خدا را شکر این اتفاق چند هفته زودتر از پایان فصل افتاد. توقع سهمیه آسیایی یا قهرمانی که از ما نداشتید؟ البته به نظرم تیم ما از نظر فنی جزو برترین‌های لیگ برتر است، اما متاسفانه با بدشانسی در چند مسابقه به امتیاز نرسیدیم.

دیدگاه‌ها