کد خبر : 1768920 | 28 تیر 1400 ساعت 19:10 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

فکری در آزادی؛ اینبار روی نیمکت سمت راست

تقابل محمود فکری و استقلال در بازی سه شنبه شب یکی از بازی های جذاب هفته بیست و هشتم خواهد بود.

فکری در آزادی؛ اینبار روی نیمکت سمت راست

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در ابتدای لیگ بیستم با آرزوهای فراوان سرمربیگری نساجی مازندران را رها کرد تا به نیمکت تیم محبوبش برسد. او بعد از سال ها کاپیتانی در استقلال بالاخره موفق شد هدایت این تیم را برعهده بگیرد اما در مدت حضورش سختی هایی را تحمل کرد که شاید در حق او نیز نبود.


فکری در نهایت در نیم فصل رقابت های لیگ برتر مجبور به جدایی از استقلال شد و جای خود را به فرهاد مجیدی داد و حالا بعد از مدت ها باید مقابل استقلال قرار بگیرد.


فکری بعد از آنکه هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت، در مصاحبه ای مدعی شد که علیه او توطئه و کودتا در استقلال شده و یکی دو بازیکن این تیم را هم متهم کرد. او گفته بود که برخی بازیکنان با شیطنت هایشان باعث اذیت او شدند و نگذاشتند تیمش خوب نتیجه بگیرد.


از سوی دیگر فکری که اعتقاد دارد در مدت سرمربیگری اش در استقلال در حقش ظلم شده انگیزه زیادی برای خوش درخشیدن تیمش مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی دارد. اگرچه نفت مسجدسلیمان از هیچ نظر قابل مقایسه با استقلال نیست اما بی تردید این بازی برای محمود فکری حیثیتی است چراکه می خواهد مقابل فرهاد مجیدی انگیزه های خود را نشان بدهد.


در هر صورت فکری بعد از مدت ها که به عنوان سرمربی میزبان(استقلال) در نیمکت سمت چپ ورزشگاه آزادی می نشست، اینبار باید در قامت سرمربی تیم میهمان به نیمکت دیگر برود و تیمش را مقابل آبی هایی هدایت کند که سال ها به عنوان کاپیتان و بازیکن برایشان زحمت کشیده است.

دیدگاه‌ها