کد خبر : 1768932 | 28 تیر 1400 ساعت 20:25 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: اول مطالبات بازیکنان، بعد تمدید قرارداد

سرمربی صنعت نفت می‌گوید ابتدا باید معوقات بازیکنان‌شان پرداخت شود و پس از آن برای تمدید قرارداد اقدام کنند.

پورموسوی: اول مطالبات بازیکنان، بعد تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار برابر مس رفسنجان اظهار کرد: مطمئنا بازی فردا برای ما حائز اهمیت است؛ با توجه به اینکه هفته قبل شکست سنگینی مقابل سپاهان داشتیم، بچه‌های تیم می‌خواهند در بازی فردا ثابت کنند که آن مسابقه یک اتفاق بوده و فردا تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با کسب سه امتیاز جبران مافات کنیم.

 

او درباره برگزاری تمرینات اخیرشان در آبادان و گرمای این شهر عنوان کرد: ما مطمئنا فردا هجومی کار می‌کنیم، اما واقعا بازی در این شرایط خیلی سخت است چون ما در آخر فصل هستیم؛ فصلی که مسابقات آن فشرده و به‌صورت فرسایشی برگزار شد و از طرف دیگر چند مصدوم داریم ولی امیدوار هستیم غیبت آنها گریبانگیر ما نشود.

 

سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: فکر می‌کنم تمرینات روزهای گذشته ما زیر 50 دقیقه بود چون شرایط سختی است ولی امیدوارم از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

پورموسوی ادامه داد: تمام تلاش ما این بود تا باخت قبلی را از ذهن بچه‌های تیم پاک کرده و از اشتباهات درس بگیریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه 10 روز فاصله بین بازی‌ها بود، استراحت خوبی هم به آنها داده‌ایم و تلاش کردیم تا بچه‌ها با کسب تجربه بیشتر از مسابقه با سپاهان، در دیدار فردا کار کنند. اگر فردا بازیکنان ما مسؤولیت پذیری خود را مثل همیشه انجام دهند، برنده خواهیم بود.

 

او پیرامون تمدید قرارداد بازیکنان صنعت نفت گفت: فعلا هیچ صحبتی انجام نشده است. وقتی با مدیران باشگاه صحبت کردیم، برنامه داشتند تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا بچه‌ها با دلگرمی و انگیزه بیشتر برای تمدید قرارداد صحبت کنند.

 

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه قرار بود جلسه ای با مدیریت این باشگاه داشته باشد، ابراز کرد: طی جلسه با آقای عیسی‌زاده، مبنا بر این بود تا معوقات بازیکنان پرداخت شود تا دغدغه فکری نداشته باشند و برای آینده با این بازیکنان صحبت کنیم ولی با توجه به اینکه بازیکنان ما مطالبات زیادی دارند، بعید می‌دانم بازیکنی برای تمدید قرارداد با باشگاه پیش‌قدم شود، مگر اینکه ما بخواهیم درباره کار با بازیکنان مثبت فکر کنیم.

 

پورموسوی ادامه داد: به بازیکنان بدهکار هستیم و بهترین راهکار، پرداخت مطالبات بازیکنان است چون آنها هم دوست دارند ابتدا معوقات خود را بگیرند و برای سال دوم هم در همین تیم بمانند؛ فصلی که اطمینان دارم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

 

او در خصوص استفاده از جوانان طی هفته‌های آینده گفت: ما هفته قبل مقابل سپاهان از 6 بازیکن جوان استفاده کنیم و فردا هم مطمئنا با توجه به شرایط این کار را انجام می‌دهیم؛ هرچند فردا مسابقه بزرگی خواهیم داشت و نیاز به نفرات با تجربه داریم ولی از جوانان هم بهره می‌بریم.

 

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: متاسفانه محمدرضا غبیشاوی، مهدی حنفی، حسن بیت‌سعید و حسین ساکی را بخاطر سرماخوردگی در اختیار نداریم ولی این نفرات کرونا ندارند و خوشبختانه تست کرونای تمام بچه‌های تیم در هفته گذشته منفی بود.

دیدگاه‌ها