کد خبر : 1768933 | 28 تیر 1400 ساعت 20:11 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

فابریتزیو راوانلی:

می توانستیم راحت دوناروما را برای یوونتوس بگیریم

فابریتزیو راوانلی فاش کرد جیجی دوناروما یک دهه قبل در مسیر انتقال به یوونتوس قرار داشته است.

می توانستیم راحت دوناروما را برای یوونتوس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2011 و در دیداری دوستانه در سطح نوجوانان، جیجی دوناروما در مقابل یوونتوس قرار گرفته و عملکرد فوق العاده ای داشته است. فابریتزیو راوانلی که در آن مقطع عضو کادر فنی باشگاه بوده، خواهان انتقال دوناروما شده و البته این اتفاق رخ نداده است. دوناروما در نهایت راهی میلان شده و در ادامه به یکی از بهترین دروازه بان‌های جهان بدل شد. حالا پاری سن ژرمن او را به صورت آزاد به خدمت گرفته و فابریتزیو راوانلی هنوز از عدم انتقال بهترین بازیکن یورو 2020 به یوونتوس ناراحت است.

 

1623265

 

فابریتزیو راوانلی، گفت: "بزرگترین افسوس من این است که 10 سال پیش و با سرمایه گذاری اندکی می توانستیم میلان را در راه جذب دوناروما شکست دهیم. خیلی بد شد، زیرا دوناروما می توانست وارث خوبی برای جانلوئیجی بوفون باشد. البته حالا ووچیک شزنی در دروازه یوونتوس جای داشته و او نیز دروازه بان بزرگ دیگری است،  پس من انتخاب باشگاه و مکس آلگری را درک می کنم.

 

در آن مسابقه بازیکنان ما ضربات زیادی به سمت دروازه دوناروما روانه کردند، اما گل زدن به او تقریباً غیرممکن بود. او تمام توپ ها را دفع می کرد و بازیکنان ما نمی توانستند دروازه او را باز کنند. دوناروما همه را به سکوت واداشته و او پسری متفاوت از دیگران بود. حالا گفتن این مسائل آسان است، اما در همان مقطع نیز من به مربی دروازه بان های تیم اعلام کردم که این پسر باید فورا جذب شود، زیرا او به یک دروازه بان واقعا بزرگ در آینده تبدیل خواهد شد."

دیدگاه‌ها