کد خبر : 1768938 | 28 تیر 1400 ساعت 20:36 | 57.3K بازدید | 7 دیدگاه

رئال مادرید در مورد هازارد به سیم آخر زد

باشگاه رئال مادرید نام ادن هازارد، ستاره بلژیکی را در لیست فروش خود قرار داده است.

رئال مادرید در مورد هازارد به سیم آخر زد

به گزارش "ورزش سه"، تابستان دو سال پیش بود که باشگاه رئال مادرید با قراردادی هنگفت که می تواند با احتساب پاداش به 130 میلیون پوند نیز برسد، این ستاره بلژیکی را از چلسی به خدمت گرفت. اما روزهای حضور ادن هازارد در مادرید برای هر دو طرف مانند. یک کابوس بوده است. هازارد که بخش قابل توجهی از بازی های تیمش را به علت مصدومیت از دست داده، در 43 بازی برای رئال مادرید فقط پنج بار گلزنی کرده است.

 

1598348

 

همچنین ادن هازارد به دلیل خندیدن در کنار با هم تیمی های سابق خود در چلسی پس از حذف رئال مادرید در استمفوردبریج از لیگ قهرمانان، به شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت. حالا نشریه میرر مدعی شد رئال مادرید دیگر علاقه ای به حفظ ادن هازارد نداشته و نام او در لیست فروش قرار داده است.

 

چند هفته قبل اخباری در مورد احتمال بازگشت این ستاره 30 ساله به چلسی منتشر شده بود. رئال مادرید برای بهبود شرایط مالی خود به فروش بازیکن نیاز دارد و به نظر می رسد نام ادن هازارد در صدر این فهرست قرار گرفته است. ستاره بلژیکی در فصل گذشته در اغلب اوقات مصدوم بوده و در روزهای حضور در میدان نیز نتوانست کار خاصی انجام دهد تا در نهایت رئال مادرید فصل را با ناکامی و بدون جام تمام بکند.

دیدگاه‌ها