کد خبر : 1768939 | 28 تیر 1400 ساعت 20:43 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سه صخره پیش روی ماست که باید از آن‌ها بگذریم

منصوریان: شاگرد فیروز کریمی بوده‌ام

علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس پیش از بازی با تراکتور اشاره کرد که کاملا با تفکرات فیروز کریمی آشنایی دارد.

منصوریان: شاگرد فیروز کریمی بوده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌ها فردا از تراکتور میزبانی می‌کند. علیرضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم که در ابتدای فصل سرمربی تراکتور تبریز بود در مورد این بازی مهم و شرایط تیمش صحبت کرد. او پیش از صحبت‌هایش عید قربان را پیشاپیش تبریک گفت و درگذشت حمیدرضا صدر را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت گفت و ادامه داد: خوشحالم که بعد از پانزده روز به اراک برگشتیم و بعد از سه بازی سختی که داشتیم فرد می‌توانیم در خدمت هواداران خوب اراک باشیم. خوش‌آمد می‌گویم به هوادارانی که امروز سر تمرین ما حاضر می‌شوند.

 

منصوریان در خصوص بازی با تراکتور عنوان کرد: بازی فردا متفاوت از بازی قبلی است که با تراکتور در حذفی بازی کردیم و خوش‌آمد می‌گویم به آقای آذر نیا و آقا فیروز کریمی که مربی بنده بوده است و من شاگرد ایشان در استقلال بودم.

 

او در خصوص شرایط تراکتور گفت: تراکتور متفاوتی را در این روزها می‌بینیم و شناخت کافی از آقا فیروز، مجموعه تراکتور و تفکرات ایشان دارم. می‌دانیم بازی شش امتیازی با این تیم داریم و برنده می‌تواند امیدوار به دو بازی بعدی شود.

 

سرمربی آلومینیوم راجع به تیم خودش گفت: ما زمانی که آلومینیوم اراک را تحویل گرفتیم این تیم نهم جدول بود و شرایط روحی و روانی‌اش بسیار بد بود و یک فضای  غمگین و نامطلوبی به فوتبال اراک حاکم بود. خداراشکر می‌کنیم که شرایطی به وجود آمد که ما وقتی بعد سه بازی سی امتیازه شدیم در لیگ و حاشیه امنیت‌مان برای بقا در لیگ هموار شد این امید در فوتبال اراک به وجود آمد که می‌توانیم دست به کارهای بهتری بزنیم. 

 

منصوریان ادامه داد: سه هفته سخت پیش رو داریم. اگر بتوانیم از این سه صخره سخت بگذریم می‌توانیم اتفاق خیلی خوبی در اراک صورت دهیم. هرچند که من در شروع کار خودم به مسئولین و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل عرض کردم که سه سال اول هر تیمی که از لیگ یک می‌آید سال‌های تثبیت‌اش است. ما داشتیم تیمی مثل پارس جم را که در دوسال اول شرایط خوبی داشت ولی در انتهای سال سوم از لیگ برتر جدا شد. خیلی باید مواظبت شود از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ. اما امروز که این شانس را داریم که در سه بازی آینده کارهای بزرگی کنیم نباید به هیچ عنوان فراموش کنیم که این شانس تکرار نخواهد شد. از بچه‌هایمان خواستم که با تمام وجود برای فوتبال اراک بازی کنند.

 

منصوریان در خصوص غایبان تیمش گفت: ما متاسفانه با توجه به فشردگی زیاد مسابقات و سعی ما در ریکاوری خوب ولی تلفات دادیم در بازی جام حذفی. فردا دو بازیکن در خط دفاع نداریم و میثم مجیدی هم که در تمرینات مصدوم شده بود و فکر می‌کنم فردا سه، چهار غایب خواهیم داشت ولی با توجه به این‌که تیم‌مان را با بیست و نه نفر بستیم و جوانان هم آماده‌اند که در ترکیب اصلی حضور پیدا کنند و بهترین کیفیت را داشته باشند. امیدوارم عزیزانی که قرار است بازی کنند جای بقیه ستاره ها را پر کنند.میثم مجیدی تا آخر فصل شرایط بازی ندارد و محسن ربیع خواه نیز روی پایش درد گرفت و کادر فنی صلاح دانست در بازی فردا نباشد. نوع مصدومیت میثم مجیدی مثل ربیع خواه است. دوران نقاهتی دارد که نمی‌تواند زود تر اضافه شود و فکر می‌کنم در سه ماه آینده به تیم اضافه شود.

 

او ادامه داد: ما مدافعانی که نداریم رامتین سلیمان زاده و جهانبخش طاهر هستند که در بازی به خاطر فشردگی مسابقات و سفرهای زیاد تلفات ناخواسته دادیم و این دو مدافع را نیز نخواهیم داشت. امیدواریم تیم پزشکی دو نفر دیگر را برسانند.

 

او در پایان در خصوص اشتباهات خط دفاعی‌اش در بازی‌های گذشته عنوان کرد: ما روی این نکته در تمرینات پافشاری کردیم و باید مثل ده دقیقه اول باشیم و خط دفاع نباید بازی را نود دقیقه ببیند بلکه باتوجه به وقت‌های اضافه آن‌ها باید صد دقیقه آماده باشند. در مورد بازی جام حذفی هم باید برای کار ریسکی جلو می‌رفتیم و خط دفاعی به هم ریخت‌ و امیدوارم از فردا دوباره روند گل نخوردن را از سر بگیریم و سربلند بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها