کد خبر : 1768945 | 28 تیر 1400 ساعت 21:01 | 42.6K بازدید | 9 دیدگاه

بازی ماشین سازی سخت ترین بازی خواهد بود. 

مطهری: جرم یحیی پرسپولیسی بودن است

حمید مطهری می‌گوید که پرسپولیس فردا به دنبال نمایشی هجومی و دلچسب است.

مطهری: جرم یحیی پرسپولیسی بودن است

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در غیاب یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی حضور یافت و پس از تسلیت درگذشت حمیدرضا صدر، در خصوص دیدار مقابل سبزپوشان تبریزی گفت: مهمترین بازی باقی مانده فصل ما دیدار با ماشین سازی است و برای این صحبتم دلایل متعددی دارم که میتوانم بگویم اما اینجا جایش نیست. بنابراین باید خیلی باهوش عمل کنیم. می‌دانیم طراحی و استراتژی ماشین سازی دفاع تیمی خوب و در نهایت انتقال به حمله است. پس ما باید آنها را خوب کنترل کنیم و فوتبال و طراحی بهش حمله را به حریف دیکته و از فرصت ها استفاده کنیم.

 

وی افزود: ماشین سازی تیم خوب و ریشه دار و یکی از تیم‌های قدیمی تبریز است. واقعا این تیم ریشه دار که حالا به لیگ یک سقوط کرده، باعث تأسف است. خدا را شکر مشکلات مالی این تیم حل شده اما انتظار من این بود که زودتر به مشکلات این تیم رسیدگی شود. امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد و همان فوتبالی که پرسپولیس دنبال می‌کند، یک بازی قابل احترام و هجومی و امیدوارم هواداران لذت ببرند از این بازی.

 

مطهری همچنین درباره تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه نشان داده که تیم مبارزه گری است. مبارزان واقعی پرسپولیس هستند و تلاش می‌کنند تا لحظه آخر و این را در جایگاه والی ما می‌بینید. بچه های ما با صداقت و تعهد تمام کار را پیش بردند و امیدوارم فردا هم موفق باشیم و سربلند به تهران برگردیم.

 

دستیار یحیی درباره غایبان پرسپولیس اظهار داشت: ما فقط آقای کامیابی‌نیا را نداریم و بقیه بچه ها آماده هستند. محرومیت ما هم فقط آقای یحیی گل‌محمدی است که فکر میکنم جرم ایشان پرسپولیسی بودن است. انتظار من این است که حکم هایشان یکسان باشد و به فوتبال کمک کنند تا خدایی نکرده ضربه ای به تیمی زده نشود.

دیدگاه‌ها