کد خبر : 1768962 | 28 تیر 1400 ساعت 22:05 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مزد زحمات‌مان را نگرفتیم؛

قلعه‌نویی: برای ایستادن در رده چهارم تلاش می‌کنیم

امیرقلعه نویی سرمربی گل‌گهر پیش از دیدار حساس با سایپا از فینال گونه بودن سه بازی پایانی و هدف تیمش سخن گفت.

قلعه‌نویی: برای ایستادن در رده چهارم تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر فردا باید از سایپایی میزبانی کند که کار سختی برای بقا در لیگ دارد و این دیدار برای آن‌ها سرنوشت ساز است. امیر قلعه نویی پیش از این مسابقه در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: خوشحالیم تیم گل گهر شرایطی پیدا کرده‌است که بتواند یک فوتبال زیبا و هجومی و لذت بخش را ارائه دهد.

 

قلعه نویی درباره شرایط جدولی تیمش گفت: در دوجام تیم شرایط خوبی دارد هرچند به دلایل مختلف مزد زحماتمان را نگرفتیم وگرنه تیم در جدول شرایط بهتر و جایگاه بالاتری داشت. اما به هدف اصلی که داشتن ثبات تیمی بود رسیدیم و امیدواریم سه بازی بعدی که فینال گونه است را به خوبی به پایان برسانیم تا بتوانیم رده چهارم جدول را برای تیم به دست بیاوریم‌.

 

قلعه نویی درباره شرایط تیمش در دو جام حذفی و لیگ برتر گفت: خوشبختانه در نیم فصل دوم با اضافه کردن بازیکنان جدید تیم شرایط بهتری دارد‌ و در حال حاضر بازی فردا برای ما مهم ترین بازی است چرا که حکم فینال دارد.

 

او در ادامه از خدمات باشگاه گل گهر و مردم سیرجان تقدیر کرد و همچنین در خصوص بازی با سایپا گفت: امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم به چیزی که تیم لیاقتش را دارد برسد. تیم سایپا شرایط انتحاری دارد و سرمربی بسیار خوبی نیز دارند. فارغ از رده تیم سایپا در جدول، تیم ریشه داری است و فردا بازی سختی در پیش داریم.

دیدگاه‌ها