کد خبر : 1768976 | 28 تیر 1400 ساعت 22:35 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

ملوان انزلی صفر - بادران یک

لیگ یک/ تفاضل گل و برق مانع از صعود بادران!

بادران تهران با وجود برتری مقابل ملوان انزلی بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی و هوادار نتوانست لیگ برتری شود.

لیگ یک/ تفاضل گل و برق مانع از صعود بادران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بادران تهران که همراه با فجرسپاسی شیراز و هوادار، سه گزینه صعود به لیگ برتر و سه تیم هم‌امتیاز به حساب می‌آمد، امروز در آخرین مسابقه فصل مهمان ملوان انزلی بود.

 

شاگردان امید روانخواه از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان رفتند و امید زیادی داشتند تا با کسب پیروزی در این مسابقه و از سوی دیگر توقف یا شکست فجر سپاسی یا هوادار، به لیگ برتر صعود کنند که این اتفاق برای آنها رخ نداد.

 

بادران تهران در دقیقه ۲۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سید محسن حسینی، مدافع این تیم با بی‌دقتی و یک ضربه ناامید کننده توپ را به سمت چپ خود زد تا علیرضا حیدری با یک شیرجه خوب آن را دفع کند و شاگردان روانخواه را در گلزنی ناکام بگذارد.

 

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نیمه دوم هم بخاطر رفتن برق در ورزشگاه غدیر تهران و توقف بازی هوادار و شهرداری آستارا، با وقفه آغاز شد که در ادامه مسابقه نیز بازهم بادران تهران صاحب یک ضربه پنالتی شد.

 

در حالی که رضا کرمانشاهی یک قضاوت بحث‌برانگیز و مورد اعتراض شدید توسط ملوانان داشت، در لحظات پایانی مسابقه در صحنه‌ای که هیچ برخوردی روی مهاجم بادران صورت نگرفت و او با تمارض واضح خود را روی زمین انداخت، اعلام پنالتی کرد تا بادران به دومین پنالتی در این بازی برسد.

 

حمیدرضا کاظمی پنالتی اعلام شده به سود بادران را تبدیل به گل کرد و شاگردان روانخواه به برتری یک بر صفر مقابل ملوان رسیدند، اما این برد برای راهیابی آنها به لیگ برتر کافی نبود و بادران با تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی و هوادار، در جایگاه سوم لیگ یک ایستاد و از صعود بازماند.

دیدگاه‌ها