کد خبر : 1768979 | 28 تیر 1400 ساعت 23:00 | 60.9K بازدید | 1 دیدگاه

مقصد بعدی مهاجم دانمارکی بارسلونا مشخص شد

به نظر می‌رسد مارتین برایثویت در آستانه انتقال به ولورهمپتون قرار گرفته است.

مقصد بعدی مهاجم دانمارکی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا تا به اینجای نقل و انتقالات یکی از فعال ترین تیم های اروپایی بوده است. آنها تا به این لحظه سه بازیکن آزاد شامل سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و ممفیس دیپای را به شکل رایگان جذب کرده اند و به نظر می‌رسد که همچنان کار از این باشگاه در بازار تابستانی ادامه دارد.

 

در حال حاضر مهم ترین دغدغه باشگاه بارسلونا تمدید قرارداد با لیونل مسی محسوب می‌شود اما در عین حال بلوگرانا روی فروش برخی بازیکنان خود نیز تمرکز کرده است که بر اساس گزارش ها به نظر می رسد که مهاجم دانمارکی این تیم یعنی مارتین برایثویت یکی از اصلی ترین آنها محسوب می شود.

 

 

1571169

 

 

برایثویت فصل گذشته نتوانست خیلی در ترکیب بارسلونا به میدان برود. از طرف دیگر با توجه به جذب آگوئرو و دیپای توسط بارسا به نظر نمی‌رسد که دیگر شانسی برای ماندن مهاجم دانمارکی در نوکمپ وجود داشته باشد و باید جدایی این بازیکن را قطعی تلقی کرد.

 

همچنین گفته می شود که لیگ برتر انگلیس محتمل ترین مقصد برای برایثویت خواهد بود و در روزهای گذشته از شانس بالای برایتون برای جذب این بازیکن گفته شد اما حالا اسپورت کاتالونیا مدعی شده که او در آستانه انتقال به ولورهمپتون قرار گرفته و مدیر برنامه هایش یعنی خورخه مندس در حال تلاش برای نهایی کردن این انتقال است.

دیدگاه‌ها