کد خبر : 1768990 | 28 تیر 1400 ساعت 23:40 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: همه‌چیز مثل یک‌فیلم از جلوی چشمانم رد شد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، یک بار دیگر درباره قهرمانی شان در رقابت های یورو صحبت کرد.

مانچینی: همه‌چیز مثل یک‌فیلم از جلوی چشمانم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با غلبه بر انگلیس در فینال رقابت‌های یورو برای دومین بار در تاریخ خود عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا را از آن خود کرد؛ اتفاقی که پیش از این تنها یک بار و در سال 1968 برای آتزوری رخ داده بود.

 

 

1622417

 

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه ای با سایت آلمانی Sport1.de درباره این قهرمانی گفت: "این یک احساس فوق العاده است و من برای همه ایتالیایی ها در سراسر جهان خوشحالم زیرا ما اتفاق خارق العاده ای را رقم زدیم. این ایتالیا در کتاب های تاریخ باقی خواهد ماند. من فقط می‌توانم کلاهم را به احترام بازیکنانم بردارم.

 

همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و مثل یک فیلم از جلوی چشمان من رد شد. من فکر می کنم که مردم در کل طول تابستان این جشن را ادامه دهند که اتفاق فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود."

 

 

1622418

 

 

مانچینی در ادامه گفت: "ما سه سال پیش کار خود را شروع کردیم و روحیه تیمی ما در رقابت‌های یورو کاملاً مشخص بود‌‌. بازیکنان تمام توان خود را به کار گرفتند و همین موضوع باعث شد که به قهرمانی برسیم. من متوجه شدم که آنها چقدر خواهان این بودند که شکست در رسیدن به جام جهانی 2018 را جبران کنند و به نوعی می‌خواستند خود را فدا کنند. از طرفی ما بازیکنانی که تا سه سال پیش در خارج از کشور شناخته‌شده نبودند فرصت دادیم و اتفاقا همه چیز هم خوب پیش رفت."

دیدگاه‌ها