کد خبر : 1769007 | 29 تیر 1400 ساعت 00:41 | 70.8K بازدید | 8 دیدگاه

دست خدا را بالای سر تیم‌مان دیدم؛

عنایتی: از بچه‌ها و خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

سرمربی جوان تیم فوتبال هوادار تهران اعلام کرد که تیمش در شرایطی به لیگ برتر رسید که هیچ حامی نداشت و حتی گاهاً خود او از جیب شخصی هزینه‌ها را پرداخت کرده است.

عنایتی: از بچه‌ها و خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان جشن صعود به لیگ برتر تیم فوتبال هوادار تهران، در میکسدزون ورزشگاه غدیر تهران، رضا عنایتی سرمربی هوادار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سال خیلی پر فراز و نشیبی بود، ما خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و با توجه به مشکلاتی برای اسپانسرمان پیش آمد، من مجبور شدم شرایط تیم و مسائل مالی آن را شخصا برعهده بگیرم و تمام توانم را گذاشتم تا بتوانم این مجموعه را حفظ کنم. چرا که این اعتقاد را داشتم که این مجموعه توان آن را دارد که بتواند به لیگ برتر صعود کند.

 

وی افزود: خدا کمک کرد و دوستان زیادی را در این مسیر پر فراز و نشیب و سخت پیدا کردم و دوستانی هم که ادعایشان می‌شد هم خوشبختانه از دست دادم؛ تبریک می‌گویم و دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، دست دکتر، تدارکات و رسانه، همه باهم همدل بودند که یک اتفاق بزرگ رقم بخورد و امروز علی‌رغم آن‌که ما خیلی تنها بودیم و هیچ مسئولی اینجا نبود که با ما جشن بگیرد با این‌که ما سهمیه تهران را به لیگ برتر آوردیم، اما بچه‌ها شاد بودند و کیف کردند و ما هم کیف کردیم چون به سلامت کار خودمان اعتقاد داشتیم، انشالله که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم نماینده خوبی برای مردم تهران باشیم.

 

عنایتی درباره آینده تیم فوتبال هوادار توضیح داد: تا هفته دیگر صددرصد مشخص می‌شود که قرار است چه اتفاقی برای تیم ما رخ بدهد و مطمئنا که ما در درجه اول شرایط را مهیا می‌کنیم که ادامه بدهیم و اگر نشد هم باید با چند اسپانسر یا خریدار صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

سرمربی هوادار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داور مسابقه گفت: انشاالله که کارشناسان داوری بیایند و این بازی را به دقت نگاه کنند، من اصلا در موردش صحبت نمی‌کنم چون حیطه کاری من چیز دیگری است و فنی است، اما خواهشی که من دارم این است که این داوری را خیلی به دقت نگاه کنند؛ انشاالله که اتفاق خاصی رخ نداده باشد.

 

رضا عنایتی صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: ما به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم، من واقعا امروز دست خدا را روی سر تک تک بازیکنان‌مان و اعضای تیمم دیدم و به آن‌ها افتخار می‌کنم؛ نمیخواهم راجع به داوری صحبت کنم، ما عجیب بود امروز در تهران بودیم و خیلی غریب بودیم. مثل این‌که بعضی‌ها دوست نداشتند تیم ما به لیگ برتر بیاید و این را احساس می‌کنم چون هر چه نگاه کردم مسئولین را ندیدم که به تیم ما تبریک بگوید. امیدوارم همه چیز طوری پیش برود که بر پایه تلاش باشد و به دست آوردن آن با تلاش باشد و انشاالله که این‌گونه باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره رابطه نزدیک خود با بازیکنان تیمش گفت: من افتخار می‌کنم به این جمع، فکر می‌کنم تنها باشگاهی بودیم که نهایتاً بازیکنان، کادر پزشکی، کادر تدارکات و کادرفنی 35 نفر بودیم، کسی دیگر پشت ما نبود. اما بچه‌های ما آنقدر با صداقت و با شرافت بودند، چون ما در مقطعی مشکلی پیش آمد که من مجبور شدم بازیکنانم را بفروشم تا بتوانیم ادامه حیات بدهیم و افتخار می‌کنم که زحماتی که کشیدم به بار نشست و این بچه‌ها می‌دانستم لیاقت آن را دارند. انشاالله که مسیری بتوانیم درست کنیم که بتوانیم جلو برویم و به هدف‌هایمان برسیم. 

 

رضا عنایتی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ممنون از آن‌هایی که برایمان دعا کردند، ممنون از خانواده‌ام که می‌دانم چقدر در این 10 ماه سختی کشیدند، بچه‌هایم بزرگ شدند و دیگر می‌فهمند چه اتفاقی می‌افتد، من از خانواده که آنقدر زجر کشیدند عذرخواهی می‌کنم؛ فکر می‌کنم با اتفاق امروز توانستیم خوشحال‌شان کنیم.

دیدگاه‌ها