کد خبر : 1769025 | 29 تیر 1400 ساعت 08:25 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

نیاز به حمایت در لیگ برتر داریم؛

معدنچی: قدیمی‌های فجر زندگی خوبی دارند

مربی فجر سپاسی شیراز از مسؤولان استان فارس می‌خواهد این تیم را در لیگ برتر حمایت کنند.

معدنچی: قدیمی‌های فجر زندگی خوبی دارند 

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد معدنچی که فوتبال خود را از رده‌های پایه فجرسپاسی شیراز آغاز کرد و همراه این تیم تجربه بازی در سطح اول فوتبال ایران را به دست آورد و راهی پرسپولیس شد، درباره صعود فجر به لیگ برتر اظهار کرد: فکر می‌کنم پس از ۹ سال فجر به لیگ برتر صعود کرد و تیم فجر، واقعا قابل احترام است و در تمام شهرها هواداران خود را دارد.

 

او ادامه داد: خیلی خوشحال هستم به لیگ برتر برگشتیم و این اتفاق بزرگ را به مردم خوب استان فارس تقدیم می‌کنیم. جا دارد از سردار بوعلی، رئیس باشگاه فجر تشکر کنم که واقعا زحمت کشیدند و از روز اول در کنار ما حضور داشتند. ایشان یک شخص فوتبالی است که با حضورشان، فجر در سال‌های آینده به موفقیت می‌رسد.

 

مربی فجرسپاسی شیراز اضافه کرد: همه می‌دانند که فوتبالم را از تیم فجر شروع کردم و این تیم را دوست دارم. فجر، تیم با برکتی است و هر کدام از فوتبالیست‌هایی که از فجر به تیم ملی یا استقلال و پرسپولیس رفته‌اند، زندگی‌های خوبی هم دارند.

 

معدنچی یادآور شد: مسؤولان شهر و استان باید پای کار بیایند تا زمین و ورزشگاه خیلی خوبی داشته باشیم. استان فارس غنی است و استعدادهای خیلی خوبی دارد که معتقدم با حضور سردار بوعلی از آنها استفاده می‌شود.

 

او در خصوص عملکرد گل ریحان ابراز کرد: آنها تیم خوبی بودند که جایگاه‌شان انتهای جدول نیست. گل ریحان بازی خوبی انجام داد و قابل احترام بودند.

دیدگاه‌ها