کد خبر : 1769028 | 29 تیر 1400 ساعت 08:45 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

برادر بازیکن 100 میلیون روی باخت 10 گله تیم شرط بست!

میرقربانی: احتمال داشت در رختکن یکی را بکشم!

سرمربی سابق تیم شهرداری بوکان گفت: چون بازیکن می دانست که من دفاع وسطی ندارم که جایگزین کنم از قصد با دست توپ را می زند تا خودش را 4 کارته کند.

میرقربانی: احتمال داشت در رختکن یکی را بکشم!

به گزارش "ورزش سه"، تبانی در چند بازی تیم شهرداری بوکان، یکی از بحث های داغ فوتبال ایران طی روزهای اخیر بوده است. ادعاهای زیادی در این خصوص انجام شده است. در میان این ادعاها یک نام را خیلی شنیده ایم؛ صابر میرقربانی، سرمربی سابق تیم سردار بوکان که بعضی ها او را عامل اتفاقات و اتهامات یاد شده می دانند و این در حالی است که این مربی خودش از خیلی ها شاکی است! او در گفت و گوی تلفنی با فوتبال برتر توضیحات لازم را در خصوص اتفاقاتی که کار را به این جا کشاند انجام داد:

 

یک تیم ایده ال برای امتیاز گرفتن شده بودیم

من نمی خواهم از اول شروع کنم و مشکلات تیم را بگویم چون خیلی زمان می برد. در 4 هفته پایانی که بازی دشوار می شود ما در یک بازی فینال گونه یک بر صفر شهرداری بم را بردیم. با همین تعداد بازیکن محدود تیم نفت امیدیه دوم جدول را بردیم و با میلادمهر مساوی کردیم. بازی با بم و نفت امیدیه خیلی بیشتر از بردی که به دست آوردیم گل نخوردن برایمان مهم بود. حتی شانس گلزنی هم به این تیم ها ندادیم. یک تیم ایده ال برای امتیاز گرفتن شده بودیم.

 

در عقب زمین کارهایی کردند که بردن سخت شد

سوال من این است که یک تیمی که 7 امتیاز از 3 بازی می گیرد و گل خورده ندارد چطور می شود در دو هفته 17 گل می خورد. اصلا طبیعی نیست. در 13 بازی که من حضور داشتم 17 گل زدیم. تیمی که در 13 هفته 17 گل می زند حداقل باید 6 تا 7 برد به دست بیاورد. در عقب زمین اما کارهایی انجام می شد که بردن را برای ما سخت می کرد.

 

1624946

 

در همان صحنه اول می توانم بفهمم بازیکن کم کاری می کند

او در مورد بازی پرحاشیه بوکان با شاهین بندر عامری گفت: من در این 4-5 سالی که در لیگ دو کار می کنم چندین برد پر گل داشته ام، باخت پر گل هم داشته ام و خیلی جاها از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و تیم حریف به خوبی از موقعیت هایش استفاده کرده و گل زده است. ولی من به صراحت می گویم که تبانی و شرط بندی را این جا دیدم. یک مربی یا بازیکنی که چندین سال در سطح بالا بازی کرده به راحتی در همان صحنه اول می فهمد که بازیکنش همه توانش را می گذارد یا نه!

 

احتمال داشت در رختکن یکی را بکشم!

حتی بازیکنان هم شاهد هستند در بازی که 7-0 شد هیچ وقت خودم را آن گونه عصبی ندیده بودم. حتی احتمال داشت در رختکن یکی را بکشم! به بازیکن اعتراض کردم که چرا این گونه بازی می کنی و مشکل ات چیست؟ در بازی با عقاب تهران همین آقایی که صحبت کرد و نمی خواهم اسمش را بیاورم (سروش سعیدی) به مالک باشگاه گفته بود الان زمان عوض کردن مربی است و باید به تیم شوک وارد کنی. این بازیکن دو اشتباه فاحش می کند که صد در صد تبانی بود و ما 3-2 می بازیم ولی من حرفی نزدم. چون بازیکن می دانست که من دفاع وسطی ندارم که جایگزین کنم از قصد با دست توپ را می زند تا خودش را 4 کارته کند.

 

1624948

میرقربانی چند صحنه که اعتقاد داشت در آنها کم کاری مشهود صورت گرفته را به برنامه فوتبال برتر ارسال کرده بود که یکی از آنها این ضربه آزاد بود که به سادگی درون دروازه شهرداری بوکان قرار گرفت. او در مورد این صحنه گفت: در این ایستگاهی اگر بازیکن چپ پا به توپ ضربه بزند اصلا مشکلی وجود ندارد. اگر بازیکن راست پا هم شوت بزند بازهم مشکلی ندارد ولی بازیکن راست پا با بغل پا کاملا هماهنگ شده با این آقا به جایی می زند که او حضور دارد. او هم خالی می کند تا توپ به گل تبدیل شود.


در بوکان جرات تبانی نداشتند

میرقربانی در مورد ادعای سعیدی که به او گفته مدیرعامل تیم 70  میلیون به داور داده تاکید کرد: در بازی با عامری این حرف را زد. چطور مالک ما 70 تومان به داور داده و ما 7 گل خورده ایم! این حرف را من اولین بار است که شنیدیم. ما در بوکان زمانی که بازی داشتیم و در این شرایط کرونا هم حدود 1000 نفر می آمدند از کوه ها بازی را می دیدند، کسی جرات اشتباه تبانی نداشت.

 

برادر بازیکن 100 میلیون روی باخت 10 گله تیم شرط بست!

در این روزها خیلی چیزها به من گفته اند. حتی گفتند که داداش یک بازیکن 100 میلیون بابت برد 10 گله حریف گذاشته و بالای 800 میلیون برده است. خیلی ها گفتند که مثلا فلان باشگاه این کار را کرده است. من این را فقط می گویم که صد در صد تبانی بوده ولی نمی دانم که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

دیدگاه‌ها