کد خبر : 1769030 | 29 تیر 1400 ساعت 09:05 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلیو روسی:

مورینیو و اینزاگی اول از همه با خطر اخراج مواجهند

دلیو روسی، مربی ایتالیایی، معتقد است که ژوزه مورینیو در رم و سیمونه اینزاگی در اینتر مربیانی هستند که این فصل بیش از همه ممکن است اخراج شوند.

مورینیو و اینزاگی اول از همه با خطر اخراج مواجهند

به گزارش "ورزش سه"، در سری آ در این تابستان تغییرات زیادی صورت گرفته و تقریبا تمام باشگاه های بزرگ مربیان خود را عوض کرده اند. دلیو روسی، سرمربی سابق فیورنتینا و لاتزیو، در مصاحبه با رادیو درباره اینکه کدام مربی ها در سری آ بیش از همه در خطر اخراج قرار دارند صحبت کرد.

 

روسی گفت: "مورینیو قطعا. چرا که من می دانم کار کردن در رم چگونه است... همچنین می گویم اینزاگی هم زیرا اوضاع برای او در اینتر آسان نخواهد بود. او مسئولیت بازیکنانی را بر عهده گرفته که اسکودتو را برده اند و در مقایسه با آنتونیو کونته، اینزاگی حداقل باید یک چیزی ببرد."

 

1624947

 

مورینیو یک قرارداد سه ساله با جالوروسی امضا کرده و برای اولین بار از زمان سه‌گانه قهرمانی با اینتر در سال 2010 به سری آ بازگشت.

 

زندگی حرفه ای او از آن قهرمانی ها تاکنون هرگز دوباره به همان اوج نرسیده است؛ او سه فصل را در رئال مادرید سپری کرد، اما بعد توسط چلسی در دسامبر 2015، توسط منچستر یونایتد در دسامبر 2018 و توسط تاتنهام در آوریل 2021 اخراج شد.

 

او در استادیوم المپیکو جایگزین پائولو فونسکا شد که فصل گذشته رم را به نیمه نهایی لیگ اروپا برد.

 

1415565

 

لاتزیو نیز از تیم هایی است که مربی جدیدی دارد؛ مائوریتزیو ساری جایگزین اینزاگی شد و با ایجاد یک تغییر و تحول اساسی تاکتیک این تیم را از 2-5-3 به 3-34 تبدیل خواهد کرد.

 

روسی افزود: "این آسان نخواهد بود زیرا من روش های ساری را می دانم و او به عنوان یک معلم به اصطلاح تاکتیک به زمان نیاز دارد. چیزی که اوضاع را بدتر می کند این است که او در طول تمرینات پیش فصل به طور عمده با بازیکنانی کار خواهد کرد که قصد رفتن دارند، بنابراین زمان زیادی برای تمرین دادن تیم وجود نخواهد داشت. "

دیدگاه‌ها