کد خبر : 1769038 | 29 تیر 1400 ساعت 09:40 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

والیبالیست‌های ساحلی ناشنوا به دنبال کسب سکو

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان گفت: تلاش بر این است که برای اولین بار در والیبال ساحلی ناشنوایان روی سکوی قهرمانی جهان قرار بگیریم.

والیبالیست‌های ساحلی ناشنوا به دنبال کسب سکو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیرحسین منظمی اظهار کرد: پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان با حضور پنج ورزشکار در بندر ترکمن در حال برگزاری است و این اردو پنجشنبه ۳۱ تیر به پایان خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار به قهرمانی جهان لهستان، گفت: با توجه به اینکه ۵ ورزشکار حاضر در اردوی آمادگی از نظر تکنیک و تاکتیک خیلی به هم نزدیک هستند، برای تعیین چهار ورزشکار اعزامی به لهستان باید عملکرد بازیکنان را در اردوی ششم مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس ۴ ورزشکار اعزامی به لهستان را مشخص کنیم.

 

منظمی در ارزیابی از وضعیت بازیکنان والیبال ساحلی افزود:  بازیکنان حاضر در اردوی آمادگی از نظر قدرت بدنی، تکنیک و تاکتیک در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با این شرایط انتخاب چهار بازیکن اعزامی به قهرمانی جهان لهستان کار بسیار سختی است.

 

وی زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان لهستان را از ۱۸ تا ۲۳ مرداد عنوان کرد و افزود: اردوی پایانی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان از ۵ مرداد آغاز می شود و تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت، البته هنوز مکان برگزاری اردو مشخص نیست.


سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان از وحید طالبی، مهراد کشاورز، امیرعلی ساوه شمشکی؛ حامد گرکانی و حسام خیراندیش نفرات حاضر در اردو نام برد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چون تاکنون در مسابقات جهانی و المپیک به نتایج خوبی دست پیدا نکردیم تلاش بر این است که در لهستان برای اولین بار روی سکو قرار بگیریم و خود را برای المپیک ناشنوایان آماده کنیم.

دیدگاه‌ها