کد خبر : 1769050 | 29 تیر 1400 ساعت 10:42 | 19.6K بازدید | 11 دیدگاه

الفرات: عراق و کی روش؛ توافق در 48 ساعت آینده

آیا کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی کلمبیا و ایران هدایت تیم ملی عراق را در دور دوم مقدماتی جام جهانی 2022 بر عهده می گیرد؟

الفرات: عراق و کی روش؛ توافق در 48 ساعت آینده 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سایت فدراسیون فوتبال عراق در این باره خبری منتشر نکرده است خبرنگاران و رسانه های عراق این احتمال را جدی می دانند و حتی خبر می دهند تا پایان هفته جاری این قرارداد امضاء خواهد شد به خصوص که نخست وزیر عراق قول همکاری در زمینه مالی به فدراسیون فوتبال عراق داده است. 

 

در تازه ترین خبر پایگاه خبری الفرات عراق از اعلام توافق با کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد. به نوشته این رسانه عراقی کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق به امضای قرارداد با کارلوس کی‌روش پرتغالی نزدیک شده تا این مربی جانشین کاتانچ روی نیمکت تیم ملی عراق باشد.

 

یک منبع نزدیک به کمیته عادی‌سازی فدراسیون عراق در این خصوص گفت: کمیته عادی‌سازی مدتی است که مذاکرات را با کی‌روش آغاز کرده و توافق بین دو طرف حاصل شده است. انتظار می‌رود حداکثر تا دو روز آینده خبر این توافق به صورت رسمی اعلام شود. این کمیته شرایط سه مربی بزرگ با سوابق قابل توجه در هدایت تیم‌های ملی مختلف را مورد ارزیابی داد که کفه ترازو به سود کی‌روش سنگین‌تر بود.

 

فدراسیون فوتبال عراق هم چنین تلاش هایی را برای جذب مربی بومی آغاز کرده بود اما نظر مردم و هم چنین رسانه ها در مورد مربی بومی مساعد نیست و از اینرو کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است یک مربی خارجی را جانشین کاتانچ کند. مربی ای که به دلیل مشکلات مالی مایل نیست به حضور خود در تیم ملی عراق ادامه دهد و با انتشار ویدئویی از این تیم خداحافظی کرده است.

دیدگاه‌ها