کد خبر : 1769073 | 29 تیر 1400 ساعت 11:56 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی بر سر دو راهی؛

بازگشت واران به مادرید در آستانه تصمیم سرنوشت‌ساز

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، این هفته به تمرینات پیش فصل رئال اضافه خواهد شد.

بازگشت واران به مادرید در آستانه تصمیم سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، از این هفته و با بازگشت ستاره های بین‌المللی رئال مادرید و اضافه شدن آنها به تمرینات پیش فصل این تیم، کارلو آنچلوتی بالاخره برخی از سربازان گروهان خود را پس خواهد گرفت.

کریم بنزما، رافائل واران، لوکا مودریچ، تونی کروس، داوید آلابا و گرت بیل که همگی به همراه تیم های ملی کشورشان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 از این رقابت ها حذف شدند، در روزهای آتی به تمرینات رئال اضافه خواهند شد و پس از آنها تیبو کروتوا و ادن هازارد نیز به مادرید باز خواهند گشت.

 

1625027

 

روزهای آتی برای برخی از ستاره های رئال سرنوشت ساز خواهد بود، مخصوصا برای واران. او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد رئال مادرید نداده و اکنون پیشنهاداتی از دو باشگاه منچستر یونایتد و چلسی پیش رو دارد.

 

به نظر می رسد که شیاطین سرخ از شانس بیشتری برای گرفتن امضای واران برخوردار باشند و رئال نیز دیگر پذیرفته است که این ستاره فرانسوی در تابستان از آنها جدا خواهد شد. رئالی ها اکنون باید مطمئن شوند که تا جایی که ممکن است پول بیشتری در قبال جدایی واران دریافت می کنند.

 

1625028

 

تمرکزها بیشتر بر روی بیل خواهد بود که پاسخش برای پیوستن دوباره به شاگردان آنچلوتی کمی رازآلود بوده است. ستاره ولزی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی از بهترین دوران فوتبال خود در رئال مادرید لذت برد، اما اکنون در مورد انگیزه او تردیدهایی وجود دارد.

در همین حال هازادر نیز ممکن است یکی دیگر از ستاره های تابستان باشد. رئال مادرید پس از دو فصل دشوار او را وارد بازار کرده اما آنچلوتی معتقد است که می تواند بار دیگر این ستاره سابق چلسی را به اوج برساند.

 

 

دیدگاه‌ها