کد خبر : 1769099 | 29 تیر 1400 ساعت 13:33 | 28.9K بازدید | 4 دیدگاه

ون‌بیساکا و تجربه پیوستن به شیاطین سرخ؛

احساس می‌کردم منچستریونایتد تیم فوق‌ستاره‌هاست

آرون ون بیساکا، مدافع 23 ساله منچستریونایتد، که این روزها شایعه جدایی اش مطرح است، گفت که احساس می کند که این باشگاه خانه او است.

احساس می‌کردم منچستریونایتد تیم فوق‌ستاره‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، آرون ون بیساکا پیش از اینکه با قراردادی 60 میلیون یورویی به منچستریونایتد بپیوندد از یک دوران درخشان در کریستال پالاس لذت برد و اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد.

او درباره اینکه پیشنهاد یونایتد و پیوستن به شیاطین سرخ چیزی نبود که بتواند رد کند صحبت کرده است.

این مدافع سطح بالا در کریستال پالاس از شهرت زیادی برخوردار شد و در تابستان 2019 به اولدترافورد رفت.

 

1625071

 

پیش از آنکه ون بیساکا پیشنهادی چند میلیون یورویی دریافت کند او فقط یک فصل کامل را در فوتبال بزرگسالان بازی کرده بود و در ابتدا نیز پیش از آنکه بتواند در منچستریونایتد جا بیافتد و خودش را نشان دهد، شک و تردیدهای فراوانی در رابطه با توانایی هایش وجود داشت.

ون بیساکا درباره پیوستن به منچستریونایتد که سرنوشت حرفه او را تغییر داد گفت: "اولین چیزی که در منچستریونایتد متوجه می شوید این است که همه چیز چقدر بزرگ است!

به یاد دارم وقتی تابستان 2019 برای امضای قرارداد به زمین تمرین رفته بودم ما فقط مدت ها به رانندگی در مزارع و اراضی جنگلی ادامه دادیم، وسط ناکجاآباد. با خودم فکر می کردم ما کجا هستیم؟ این چیه دیگه؟

بعد ناگهان رسیده بودیم و من قبلاً چیزی شبیه به آن ندیده بودم... زمین ها، ساختمان ها، اندازه همه چیز. یونایتد در سطح دیگری است. به هر کجا که بروید تاریخ باشگاه را مشاهده می کنید، همراه با تصاویر و ارجاع به بازیکنان، جام ها، موفقیت های قبلی. یونایتد بزرگ است. بزرگترین باشگاه جهان است.

اول درک درستی از این نداشتم. زیاد از اولین بازی من در پالاس نگذشته بود.

 

1625070

 

نمی خواهم دروغ بگویم، من به خاطر این انتقال عصبی بودم. آیا آماده این بودم؟ قبل از انتقال به یونایتد احساس می کردم که در پالاس کار ناتمامی دارم، که آنها هنوز هم می توانند به پیشرفت من کمک کنند. من همیشه برنامه ام این بود که بیشتر بمانم.

بعد از این که اینقدر تلاش کردم تا وارد تیم اصلی شدم، انتقال به یونایتد حس پریدن به یک زندگی جدید دور از خانه، دور از پدر و مادر و خانواده ام را داشت.

اما... این منچستر یونایتد است. هر روز از این پیشنهادات نمی گیرید، می دانید چه می گویم؟

اگر نه بگویید، ممکن است هرگز فرصت دیگری پیدا نکنید. یونایتد تمایل دارد بازیکنان را برای مدت طولانی به خدمت بگیرد. آنها ممکن است برای مدتی طولانی به دفاع راست دیگری احتیاج نداشته باشند.

 

وقتی سرانجام با تیم دیدار کردم، نگران بودم که ممکن است به من بد نگاه کنند، می دانید که... چون از یک تیم "کوچکتر" آمده بودم. این باشگاهِ پل پوگبا، مارکوس راشفورد و داوید دی خیاست. باشگاه فوق ستاره ها.

اما واقعاً برعکس بود. همه بسیار خوب و خوش برخورد بودند، مطمئن شدند که حال من خوب است."

 

1625073

 

اوله گونار سولسشر بلافاصله ون بیساکا را در ابتدای رقابت های 20-2019 به میدان فرستاد و او در حال حاضر پس از فقط دو فصل 100 با ربا پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفته است.

پست دفاع راست یونایتد از آن زمان در اختیار ون بیساکا بوده است، اما گزارش شده که یونایتد در بازار به دنبال تقویت خود آن منطقه است و نام بازیکنانی چون کیه‌ران تریپیه و مکس آرونز به عنوان اهداف احتمالی شیاطین سرخ مطرح شده است.

ون بیساکا اما بدون جنگیدن از جایگاه خود کنار نخواهد رفت؛ ملی پوش سابق تیم زیر 21 سال انگلیس هر دقیقه از وقت خود را در یکی از بزرگترین و بلندپروازترین باشگاه های فوتبال جهان دوست دارد.

 

ون بیساکا اضافه کرد: "حس اینکه هنگام تکل رفتن 70 هزار نفر شما را تشویقی می کنند... صادقانه بگویم من نمی توانم این حس را با کلمات بیان کنم.

تنها راه برای توصیفش این است که بگویم احساس می کنم موفق شده ام. احساس می کنم به خانه رسیده ام."

 

 

دیدگاه‌ها