کد خبر : 1769107 | 29 تیر 1400 ساعت 14:24 | 34.9K بازدید | 6 دیدگاه

با محرومیت 5 جلسه ای؛

فصل برای شهاب گردان تمام شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار ذوب آهن و سایپا اعلام کرد.

فصل برای شهاب گردان تمام شد


به گزارش"ورزش سه"، دیدار دو تیم سایپا وذوب آهن در حالی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد که شهاب گردان در دقایق ابتدایی مسابقه به دلیل خطایی که روی مهاجم سایپا انجام داد، با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد. البته داور وسط ابتدا به او کارت زرد داد و سپس با صحبت هایی کمک داور چهارم، رنگ کارت به قرمز تغییر پیدا کرد تا شهاب گردان هم کنترل خود را از دست و با داور چهارم درگیر شود.


بلافاصله پس  از پایان این مسابقه دستور موقت برای شهاب گردان صادر شد و محرومیت او به باشگاه ذوب آهن ابلاغ شد. حالا و در شرایطی که سبزپوشان یک دیدار نیز پس از مصاف با سایپا بدون حضور گردان برگزار کرده اند، رای این مسابقه در آستانه دیدار ذوب آهن برابر نساجی مازندران صادر شده و با توجه به محرومیت 5 جلسه ای، شهاب گردان دیگر قادر به حضور در لیگ بیستم نخواهد بود و در هفته دوم لیگ بیست و یکم می تواند برای تیمش بازی کند.


رای کمیته انضباطی در مورد این پرونده به شرح زیر صادر شده اس:« بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا، 14 تیرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و شهاب گردان، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به 5 جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای صادره قابل تجدید نظر است)

 

1619711

 


گفتنی است، پنج جلسه محرومیت با احتساب با محرومیت ناشی از دستور موقت محسوب شده و قرار دستور موقت شماره 655 مورخ 14 تیرماه لغو می شود.»

دیدگاه‌ها