کد خبر : 1769109 | 29 تیر 1400 ساعت 16:51 | 47K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای اتلتیک

خداحافظی قریب‌الوقوع با مثلث خوفناک لیورپول

باشگاه لیورپول احتمالا همین تابستان روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی خود را به تیمی دیگر واگذار خواهد کرد.

خداحافظی قریب‌الوقوع با مثلث خوفناک لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، از سال 2017 باشگاه لیورپول صاحب مثلثی در خط حمله خود شد که در تمام فصول اخیر، لرزه بر اندام هر حریفی انداخته است. قرمزها سال 2018 روبرتو فیرمینو را از هوفنهایم جذب کردند. یک سال بعد سادیو مانه به لیورپول پیوست و سال 2017 نیز محمد صلاح این جمع را کامل کرد.

مثلثی خوفناک که تحت مربیگری یورگن کلوپ، قرمزها را سال 2019 به قهرمانی لیگ قهرمانان هدایت کرد و یک سال بعد به انتظار 30 ساله باشگاه برای فتح لیگ برتر پایان داد.

 

 

1564027

 

 

هر سه بازیکن 29 ساله هستند و قراردادشان نیز سال 2023 به اتمام می رسد ولی سران باشگاه قصد ندارند به هیچکدام قراردادی با افزایش دستمزد چشمگیر پیشنهاد بدهند. طبق ادعای اتلتیک، هدف باشگاه تمدید با محمد صلاح و سادیو مانه است و مانع جدایی روبرتو فیرمینو نخواهد شد.

از میان این سه بازیکن، قرمزها تنها روی تمدید با صلاح و مانه حساب باز کرده اند و البته نه به هر قیمتی. در پست فیرمینو، دیوگو ژوتا فصل گذشته نمایش های بسیار خوبی داشت و به همین دلیل باشگاه نگران جدایی ستاره برزیلی خود نیست.

 

 

1555640

 

 

طبق این گزارش، حتی احتمال جدایی محمد صلاح و مانه نیز دور از ذهن نیست و تنها ویرژیل فن دایک، اندری رابرتسون، فابینیو، آلیسون بکر و الکساندر آرنولد بازکینان غیر قابل فروش لیورپول محسوب می شوند. لازم به ذکر است که لیورپول یکی از باشگاه هایی بود که در پی پاندمی کرونا متحمل ضربه اقتصادی شدیدی شد.

 

دیدگاه‌ها