کد خبر : 1769110 | 29 تیر 1400 ساعت 15:15 | 36K بازدید | 18 دیدگاه

احتمال معاوضه با دیبالا

بارسا دست به دامان یووه برای خلاصی از گریزمان

بارسلونا انتقال آنتوان گریزمان را برای تمدید با لیونل مسی و ثبت نام 4 خرید جدید خود حیاتی می داند.

بارسا دست به دامان یووه برای خلاصی از گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر، مذاکرات بین بارسلونا و اتلتیکو به منظور معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید  به مراحل نهایی خود نزدیک می شود، به یکباره همه چیز منتفی شد.

 

 

1623339

 

 

واضح است که بارسا برای تمدید با مسی و ثبت 4 بازیکن جدید خود نیاز به فروش چند بازیکن و کاهش بودجه دستمزد خود دارد و به همین منظور واگذاری گریزمان حیاتی به نظر می رسد اما حداقل او به اتلتیکو باز نخواهد گشت.

گریزمان اصرار داشت که بارسلونا بدهی مربوط به فصل گذشته خود را کاملا پرداخت کند(کل دستمزد کسر شده) و اتلتیکو نیز معتقد بود بارسا باید بخشی از دستمزد ستاره فرانسوی را تقبل کند. سائول نیز حاضر نبود از دستمزد فعلی خود صرفنظر کند و از بارسا توقع داشت تا پیشنهادی بهتر ارائه دهد. همه اینها باعث شد تا معاوضه به بن بست بخورد.

 

 

1621752

 

 

طبق ادعای اسپورت، سران بارسا از گریزمان خواسته اند تا پیشنهاداتی که برای وی رسیده را مورد بررسی قرار دهد و هر طور شده همین تابستانی راهی تیمی دیگر شود. باشگاه کاتالان خود نیز در تلاش است تا مقصدی جدید برای این بازیکن پیدا کند.

یوونتوس و چند تیم از لیگ برتر علاقه مند به گریزمان هستند ولی برای این مهم، همکاری خود بازیکن نقش اول را دارد. طبق ادعای اکیپ،سران بارسا به یوونتوس پیشنهاد داده اند تا آنتوان گریزمان را جذب کند و به جای او پائولو دیبالا را در اختیار آنها قرار دهد.

تنها دو سال پس از انتقال 120 میلیون یورویی گریزمان، به نظر دیگر جایی برای او در بارسا نیست.

 

دیدگاه‌ها