کد خبر : 1769115 | 29 تیر 1400 ساعت 15:06 | 27.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن دورگه ایرانی، در لیگ برتر سوئد (عکس)

بهنام ثابتکار بازیکن ایرانی الاصل که در سوئد بازی می کند، برای نخستین بار به یک تیم در لیگ برتر سوئد پیوسته و مشغول بازی است.

به گزارش "ورزش سه"، بهنام ثابتکار یا شان ثابتکار بازیکن دورگه ایرانی سوئدی است که چند سالی است در این کشور مشغول بازی است. او که پیش از این در تیم های دسته پایین واستراس، کارلبرگز و سولنتونا بازی کرده بود، چند ماه پیش به صورت رسمی به تیم لیگ برتری دگرفورس پیوست.


ثابتکار تاکنون 11 بار برای این تیم به میدان رفته است. نکته جالب اینکه دگرفورس اکنون با 14 امتیاز از 11 بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و ثابتکار در 8 دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته و دگرفورس تمامی 14 امتیاز خود را در بازی هایی کسب کرده که این مدافع ایرانی در ترکیب اولیه حضور داشته و در 3 بازی که او در ترکیب اصلی قرار نداشته، این تیم متحمل شکست شده است.


نکته جالب دیگر اینکه او چند روز قبل از پیوستن به دگرفورس، در جام حذفی و با لباس واستراس به مصاف این تیم رفت و موفق به گلزنی شد. تیم فعلی ثابت کار، با گلزنی او از جام حذفی کنار رفت و این مدافع ایرانی پس از مدتی کوتاه پیراهن دگرفورس را بر تن کرد.

 

1625088


او در این خصوص گفت: اینکه من آنجا گل زدم کمی طنزآمیز شد. شما به عنوان یک مدافع میانی، در حالت عادی خیلی گل نمی زنید. من درک می کنم که کار را با برخی رفتارهای هواداران شروع می کنم، اما این چیزی است که من باید در اولین روزهای حضور در این باشگاه با آن کار کنم.


ثابت کار درباره تیم جدیدش نیز گفته بود: می دانم که به تیمی ماهر و با بازیکنان خوب می آیم. سال گذشته من شخصاً فکر می کردم دگرفورس یکی از باشگاههایی است که بهترین فوتبال را بازی می کند. نوعی فوتبال که مورد توجه من است. این تیم روی پاس دادن تمرکز زیادی دارد و صرف نظر از اینکه شما در یک بازی عقب باشید یا جلو، این اصول رعایت می شود.

 

دیدگاه‌ها