کد خبر : 1769132 | 29 تیر 1400 ساعت 16:13 | 26.3K بازدید | 14 دیدگاه

حامد لک امروز بهترین گلر لیگ می شود؟

در صورتی که لک موفق شود در بازی امروز دروازه اش را برابر ماشین سازی بسته نگه دارد و یا پیام نیازمند گلی دریافت کند، در زمینه کلین شیت بهترین گلر لیگ می شود.

حامد لک امروز بهترین گلر لیگ می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیستم به روزهای حساس و پایانی خود نزدیک شده است. پرسپولیس که شانس نخست قهرمانی محسوب می شود، به مصاف تیم سقوط کرده و قعر جدولی ماشین سازی می رود. انتظار می رود که شاگردان یحیی گل محمدی کار راحتی برابر حریف تبریزی خود داشته باشند اما فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است و امکان رخ دادن هر نتیجه ای وجود دارد.


در بازی های امروز، حامد لک می تواند رکورد جالب توجهی را برای خودش به ثبت برساند. او تاکنون در 15 دیدار موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است. در صورتی که او در بازی با ماشین سازی این کار را تکرار کند، به طور قطع به عنوان بهترین گلر لیگ برتر در زمینه ثبت کلین شیت معرفی خواهد شد. لک تنها در یک صورت این عنوان را با نیازمند شریک می شود که در 3 هفته باقی مانده گلی را دریافت کند و نیازمند نیز کلین شیت کند چرا که گلر سپاهانی ها تاکنون در 12 بازی دروازه اش را بسته نگه داشته است.
نکته دیگر اینکه، لک اگر می خواهد رکورد 17 کلین شیت فصل گذشته نیازمند را بشکند، باید در تمامی بازی های باقی مانده گلی دریافت نکند یا حداقل اینکه در 2 بازی از 3 بازی باقیمانده، کلین شیت کند تا با رکورد نیازمند در لیگ نوزدهم برابر شود. رکورد 17 کلین شیتی که بیرانوند در لیگ هفدهم در دروازه پرسپولیس به ثبت رساند نیز در دسترس لک قرار دارد تا آن را بشکند و یا حداقل با آن مساوی شود.


بیرانوند در لیگ هجدهم نیز 16 بار دروازه اش را بسته نگه داشت و لک می تواند در نخستین فصل حضورش در پرسپولیس، امروز با این رکورد دروازه بان تیم ملی ایران برابر شود. باید دید سنگربان سرخپوشان در بازی های پیش رو چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها