کد خبر : 1769144 | 29 تیر 1400 ساعت 17:36 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

براهیم دیاز:

ارزش لباس شماره 10 میلان را می دانم

براهیم دیاز، ستاره جوان و اسپانیایی روسونری مدعی شد از اهمیت پیراهن شماره 10 در میلان آگاه است.

ارزش لباس شماره 10 میلان را می دانم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه میلان اعلام کرد دوران حضور براهیم دیاز در این تیم با قراردادی قرضی و دو ساله ادامه خواهد داشت. حالا براهیم دیاز که پیراهن شماره 10 که فصل گذشته متعلق به هاکان چالان اوغلو بود را برای فصل بعد انتخاب کرده، در رابطه با ماندن خود در جمع بازیکنان روسونری صحبت کرده است.

 

براهیم دیاز گفت: "من از بازگشت به این باشگاه بزرگ بسیار خوشحالم. من از آنچه در فصل گذشته به دست آوردیم رضایت دارم، اما حالا یک فصل جدید آغاز می شود و من با تمام وجود تلاش خواهم کرد. رنگ های لباس میلان سزاوار بهترین عملکرد من هستند و من نیز با تمام توان برای این تیم بازی می کنم.

 

1600970

 

من هرگز فصل گذشته خود در میلان را فراموش نخواهم کرد. 21 عدد مورد علاقه من است، اما شماره 10 را نیز خیلی دوست دارم و این عدد در میلان یک شماره منحصر به فرد است. پوشیدن این شماره به خاطر اهمیتش در باشگاه میلان مسئولیت بزرگی را روی دوش من خواهند انداخت. من تمام تلاش خود را برای هواداران انجام می دهم تا شایسته حضور در این باشگاه بزرگ باشم. احساس می کنم می توانم انتظارات را برآورده کنم. من میلان را دوست دارم و با تمام توان برای این تیم بازی خواهم کرد.

 

من شماره 10 را قبول کردم، زیرا این شماره را دوست دارم و از اهمیت آن در میلان آگاه هستم. این اتفاق به من انگیزه داده و برایم الهام بخش من است. من با تمام وجود را برای این باشگاه بزرگ بازی کرده و مبارزه می کنم تا یک فصل درخشان را رقم بزنم."

دیدگاه‌ها