کد خبر : 1769145 | 29 تیر 1400 ساعت 17:46 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

هربرت هاینر:

کار بایرن مونیخ در پنجره تابستانی تمام است

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد این تیم در تابستان خرید بزرگی نخواهد داشت.

کار بایرن مونیخ در پنجره تابستانی تمام است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تا امروز در بازار تابستانی بازیکنانی چون اسون اولرایش، عمر ریچاردز و دایوت اوپامکانو را جذب کرده و به نظر کار این تیم همینجا تمام شده است. هربرت هاینر در این خصوص و البته پروسه انتخاب یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

هربرت هاینر گفت: "ما برای مدت طولانی یولیان ناگلزمان را در رادار خود زیر نظر داشتیم. با قطعی شدن جدایی هانسی فلیک، ما سریع تر از حد انتظار جلسه گذاشته و در این مورد اقدام کردیم. خود ناگلزمان همیشه می گفت بالاخره سرمربی بایرن می شوم.

 

1620587

 

ما نیز به این نتیجه رسیدیم که اگر فرصتی برای توافق وجود داشته باشد این کار را خواهیم کرد. من فکر می کنم ناگلزمان یک سرمربی بزرگ و برجسته بوده که مورد توجه تیم های بزرگی در اروپا قرار داشته است. من کار او را در هوفنهایم و لایپزیش دیده ام و حالا بیشتر ناگلزمان را می شناسم.

 

خرید بازیکنان جدید؟ در حال حاضر هیچ چیزی برنامه ریزی نشده است. ما یک تیم قدرتمند داشته و با اضافه شدن دایوت اوپامکانو، اسون اولرایش و عمر ریچاردز تیم را تکمیل کرده ایم. ما کار خود را خیلی زود انجام دادیم.

 

بایرن مونیخ از مسیر ثبات اقتصادی خود خارج نخواهد شد. من هم به همین دلیل گفتم دیگر تابستان امسال خرید بزرگی انجام نخواهیم داد. اینگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که بحران کرونا را به خوبی پشت سر گذاشته ایم. ما قصد نداریم ساختار پرداخت دستمزد خود را تغییر دهیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها