کد خبر : 1769148 | 29 تیر 1400 ساعت 18:01 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل آرتتا:

بوکایو ساکا باید به خودش افتخار کند

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال به حمایت از بوکایو ساکا، بازیکن مغضوب این تیم پرداخته است.

بوکایو ساکا باید به خودش افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکا بعد از سپری کردن یک فصل درخشان در ترکیب آرسنال، به ترکیب تیم ملی انگلیس راه یافته و در فینال یورو 2020 نیز بازی کرد. اما خراب شدن پنالتی این بازیکن باعث قهرمانی ایتالیا و انتقادات از بوکایو ساکا بعد از دیدار فینال شد. حالا میکل آرتتا مدعی شد عملکرد ساکا باعث شده همه به این بازیکن احترام بگذارند.

 

میکل آرتتا گفت: "پس از اتفاقی که در فینال رخ داد، بی تردید بوکایو ساکا روزهای سختی را پشت سر گذاشته، اما من فکر می کنم شما باید کل تصویر را ببینید. این جوان در سن 19 سالگی تقریبا در همه دیدارهای ما در لیگ برتر بازی کرد.

 

1623695

 

او بهترین بازیکن فصل ما بود. من فکر می کنم ساکا در آرسنال احترام و تحسین همه را برانگیخته است. اما او در یک تورنمنت بین المللی حاضر شده، جام ملت های اروپا را با مصدومیت آغاز کرد و توانست شرایط را برای قرار گرفتن در ترکیب مدیریت کند.

 

بوکایو ساکا به فینال رسید و البته در نهایت نتوانست جام را بالای سر ببرد، اما من فکر می کنم مهم تر از قهرمانی این بود که حالا ساکا واقعا می داند که در لحظات خوب و بد همه در باشگاه، همه هواداران آرسنال و مردم انگلیسی پشت سر او هستند. ساکا با رفتار، استعداد و سبک کاری خود این احترام را به دست آورده است و این تا آخر عمر با او خواهد بود. دستاوردهای باکایو ساکا و چگونگی اتحاد مردم بسیار مهم بوده است و او باید واقعا به این موضوع افتخار کند."

دیدگاه‌ها