کد خبر : 1769179 | 29 تیر 1400 ساعت 20:20 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

گریزمان- دیبالا و شایعه‌ای که تکذیب شد

منابع نزدیک به دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس معاوضه آنتوان گریزمان و پائولو دیبالا را تکذیب کرده‌اند.

گریزمان- دیبالا و شایعه‌ای که تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، طی ساعت گذشته نشریه اکیپ فرانسه مدعی شد که آنتوان گریزمان یکی از اهداف تابستانی باشگاه یوونتوس محسوب می‌شود و در همین راستا امکان معاوضه او با ستاره آرژانتینی بیانکونری یعنی آنتوان گریزمان وجود دارد.

 

 

1588810

 

 

پائولو دیبالا تنها تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و هنوز هیچ توافقی بین او و بیانکونری برای تمدید قرارداد حاصل نشده و همین موضوع شایعات جدایی این ستاره آرژانتینی از بانوی پیر را افزایش داده است.

 

با این حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، گزارش داده که منابع نزدیکی از هر دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس معاوضه آنتوان گریزمان و پائولو دیبالا را تکذیب کرده‌اند.

 

 

1622646

 

 

این در حالی است که دیبالا پیش از این پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورویی یووه برای تمدید قرارداد را رد کرده بود و باید دید که آیا نهایتاً دو طرف با یکدیگر به توافق خواهند رسید یا خیر.
در سمت مقابل عملکرد ناامیدکننده آنتوان گریزمان در ترکیب بارسلونا در دو فصل گذشته و نیاز باشگاه کاتالانی به فروش برخی بازیکنان خود برای تمدید قرارداد با لیونل مسی، شایعاتی را در رابطه با جدایی این بازیکن به وجود آورده که هر روز جدی تر از قبل می شود.

دیدگاه‌ها