کد خبر : 1769186 | 29 تیر 1400 ساعت 20:41 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره مورد علاقه PSG در یونایتد ماندگار می‌شود؟

با وجود شایعاتی که در رابطه با علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب پل پوگبا وجود دارد اما MEN مدعی شده که این باشگاه فرانسوی هنوز هیچ ارتباطی برای جذب این بازیکن با شیاطین سرخ نداشته است.

ستاره مورد علاقه PSG در یونایتد ماندگار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خیره کننده ای داشته و توانسته چهار بازیکن شامل سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم و جان لوئیجی دوناروما را به خدمت بگیرد؛ اما نکته قابل توجه اینکه به نظر می رسد هنوز کار این باشگاه در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است.

 

اما چندی پیش اکیپ از یک ستاره بزرگ دیگر به عنوان هدف جدید نقل و انتقالاتی جدید پاریسی ها رونمایی کرد تا مشخص شود که بلند پروازی ناصر الخلیفی در این تابستان تمامی ندارد. در واقع این منبع فرانسوی مدعی شد که پاری سن ژرمن تمام تمرکز خود را روی جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد قرار داده است.

 

 

1619815

 

 

با وجود تمام اخباری که پیرامون علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب ستاره فرانسوی منچستریونایتد وجود دارد اما حالا منبع نزدیک به باشگاه انگلیسی یعنی منچستر ایوینینگ نیوز مدعی شده که هنوز هیچ تماس بین پاری‌سن‌ژرمن و سران شیاطین سرخ برقرار نشده و در واقع اینطور به نظر می آید که PSG فعلا برنامه ای برای به خدمت گرفتن پل پوگبا ندارد اما در عین حال این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده شرایط تغییر کند و پاریسی ها برای جذب هافبک فرانسوی اقدام کنند.

دیدگاه‌ها