کد خبر : 1769205 | 29 تیر 1400 ساعت 21:44 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

گل شماره 900 استقلال به نام خاقانی (عکس)

نهصدمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر را سبحان خاقانی بازیکن جوان و مشهدی این تیم به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با نفت مسجدسلیمان خیلی زود به گل رسید. حرکت خوب تیمی آبی پوشان و پاس آرش رضاوند در سمت راست و در گوشه محوطه جریمه به سبحان خاقانی رسید و این بازیکن مشهدی با ضربه بغل پا توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.


خاقانی که پیش از این در بازی با پدیده در نیم فصل نخست برای اولین بار موفق شده بود که با پیراهن استقلال گل بزند، حالا دومین گل خود را در حالی وارد دروازه نفت کرد که این بازیکن توسط محمود فکری سرمربی مهمان در استقلال به کار گرفته شد و این بازیکن در زمان سرمربی قبلی آبی پوشان اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد.

 


علاوه بر این، گل خاقانی به نفت مسجدسلیمان، گل شماره 900 استقلال در تاریخ لیگ برتر بود. در طول بیست دوره ای که رقابت های لیگ برتر برگزار می شود، استقلال موفق شده بود 899 بار دروازه حریفان را باز کند و این گل خاقانی، نهصدمین گل آبی پوشان در تاریخ این مسابقات بود. 


پیش از این گل شماره یک استقلال در لیگ برتر را علی موسوی، گل های شماره 100 و 200 را رضا عنایتی، گل شماره 300 را پیروز قربانی، گل شماره 400 را عبدالجبار مومنی  (ابومسلم - گل بخودی)، گل شماره 500 را گوران یرکوویچ، گل شماره 600 را حنیف عمران زاده، گل شماره 700 را علی قربانی و در نهایت گل شماره 800 را محمد دانشگر به ثمر رسانده بودند. حالا گل شماره 900 آبی ها نیز به نام سبحان خاقانی ثبت شد.

دیدگاه‌ها