کد خبر : 1769214 | 29 تیر 1400 ساعت 22:03 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

تقدیر از رضا عنایتی توسط هیات فوتبال تهران

در حاشیه جلسه هم‌اندیشی تیم‌های تهرانی به میزبانی هیات فوتبال تهران، از رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که شب گذشته تیم فوتبال هوادار تهران توانست با هدایت رضا عنایتی جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد، رضا عنایتی گلایه‌هایی را نسبت به عدم حمایت از سوی مدیران استانی مطرح کرد؛ با این‌حال امروز جلسه‌ای در ساختمان هیات فوتبال تهران برگزار شد و در این جلسه از رضا عنایتی تقدیر و قدردانی ویژه‌ای به عمل آمد.

 

1625221

 

در جلسه امروز هم‌اندیشی تیم های تهرانی حاضر در لیگ برتر، دسته یک و دوم کشوری  که در هیات فوتبال استان تهران برگزار شد، جهت برنامه ریزی برای مسابقات آینده فوتبال تهران بحث و گفتگو پرداختند و در پایان دکتر شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران و عباس تیموری دبیر هیات از غلامرضا عنایتی مالک و سرمربی تیم هوادار جهت صعود به لیگ برتر تجلیل به عمل آوردند و به رسم یادبود تندیسی از سوی هیات فوتبال به وی اهدا شد.

 

شایان ذکر است در این جلسه آقایان ناصر فریادشیران (استقلال)، ابراهیم شکوری (پرسپولیس )، رضا رهقی (پیکان)، وحید قاسمی (سایپا)، امید روانخواه (بادران)، یاشار شوقی (اسپاد الوند)، بهنام سالم (میلادمهر)، کیومرث جودکی (عقاب) و آرمان داداش (نیروی زمینی) حضور داشتند.

دیدگاه‌ها