کد خبر : 1769217 | 29 تیر 1400 ساعت 22:07 | 28.9K بازدید | 5 دیدگاه

سپاهان از کورس قهرمانی پا پس نمی‌کشد؛

پدیده سپاهان و گل مارادونایی در مشهد (عکس)

هافبک هجومی جوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان امشب توانست چهارمین گل خود را در لیگ بیستم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان که در لیگ بیستم به فوتبال ایران معرفی شد و توانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و شکوفا شود، یاسین سلمانی هافبک هجومی جوان سپاهان بود که مورد اعتماد محرم نویدکیا قرار گرفت و توانست به خوبی شایستگی‌های خود را اثبات کند و به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب سپاهان در هفته‌های گذشته تبدیل شده است.

 

1598672

 

با نظر محرم نویدکیا، در مسابقه امشب مقابل پدیده، یاسین سلمانی در ترکیب اولیه سپاهان با توجه به محرومیت سروش رفیعی قرار گرفت و او از همان ابتدای بازی بارها خط دفاعی حریف را آزار داد و تلاش کرد تا بتواند روزنه‌ای میان خط دفاعی پدیده پیدا کند و زهر خود را به این تیم بریزد و چهارمین گل خود در لیگ بیستم را به ثمر برساند.

 

سرانجام در دقیقه 40، سلمانی توانست با نفوذ به قلب خط دفاعی پدیده از میان پنج بازیکن تیم مشهدی عبور کند و توپ را در موقعیتی تک به تک با میلاد فراهانی، از زیر دستان او به گل بفرستد و تیمش را در نیمه نخست برنده دیدار با پدیده کند تا با توجه به نتیجه همزمان پرسپولیس-ماشین‌سازی و برتری سرخ‌پوشان، سپاهان همچنان در کورس قهرمانی بماند.

 

1625225

 

سلمانی با گل زیبایی که امشب توانست وارد دروازه پدیده خراسان کند، موفق شد چهارمین گل خود در لیگ امسال را با پیراهن سپاهان به ثمر برساند؛ ضمن آن‌که او دو بار هم توانسته در لیگ بیستم برای همبازیان خود گلسازی کند.

دیدگاه‌ها