کد خبر : 1769223 | 29 تیر 1400 ساعت 22:41 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

دنی سبایوس:

روی کاغذ مدعی قهرمانی در المپیک توکیو هستیم

دنی سبایوس، هافبک تیم ملی المپیک اسپانیا، ابراز امیدواری کرد که آنها نتایج خوبی در المپیک توکیو کسب کنند.

روی کاغذ مدعی قهرمانی در المپیک توکیو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو محسوب می شود. لاروخا از ستاره هایی نظیر پدری گونزالس، اونای سیمون، دنی اولمو، میکل اویارزابال، اریک گارسیا، پائو تورس، دنی سبایوس و چندین بازیکن با کیفیت دیگر در ترکیب خود بهره می برد و همین موضوع این تیم را در قامت یک مدعی نشان می دهد.

 

دنی سبایوس، هافبک تیم ملی المپیک اسپانیا، در آستانه رقابت های المپیک، گفت: "این یک رقابت متفاوت نسبت به آن چیزی است که ما بازیکنان فوتبال به آن عادت داریم. این یک فرصت بی نظیر است. ما یک تیم واقعا عالی در اختیار داریم و می‌توانم بگویم که روی کاغذ یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شویم. با این حال تیم های فوق‌العاده دیگری نیز وجود دارند و شرایط در بازی ها مشخص خواهد شد."

 

 

1625242

 

 

سبایوس درباره انگیزه های تیم کنونی اسپانیا برای تکرار خاطره خوش المپیک 1992 که در آن لاروخا قهرمان شد، گفت: " بازی در مسابقات المپیک یک رویای ویژه محسوب می شود. همچنین من درباره اتفاقات المپیک 1992 چیزهای زیادی خوانده‌ام. به خصوص در مورد مسابقه فینال که اسپانیا در وقت‌های اضافه با گل کیکو لهستان را شکست داد. امیدوارم که ما بتوانیم کاری که آنها انجام دادند را دوباره تکرار کنیم."

دیدگاه‌ها