کد خبر : 1769227 | 29 تیر 1400 ساعت 23:00 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیانچسی:

می توانستم پوگبا را برای میلان جذب کنم؛ حیف شد!

مائورو بیانچسی، مدیر سابق آکادمی میلان می‌گوید آنها می‌توانستند 10 سال پیش پل پوگبا را به خدمت بگیرند.

می توانستم پوگبا را برای میلان جذب کنم؛ حیف شد!

به گزارش "ورزش سه"، مائورو بیانچسی بین سال های 2007 تا 2017 مدیر آکادمی میلان بود و بعد از جدایی به لاتزیو پیوست و دقیقاً همان مسئولیت را در این باشگاه نیز بر عهده گرفت. بیانچسی در زمان فعالیت در میلان به جذب چند استعداد بزرگ نزدیک شده بود اما به نظر می رسد پل پوگبا بزرگترین بازیکنی است که به خدمت گرفتن او، حسرت بیانچسی را در پی داشته است.

 

بیانچسی در مصاحبه ای فاش کرد که میلان حدود 10 سال پیش در آستانه جذب پل پوگبا قرار داشته است؛ درست هشت ماه قبل از اینکه هافبک فرانسوی راهی یوونتوس شود. بیانچسی در این باره گفت: "زمانی که پوگبا هنوز پوگبا نبود، هشت ماه قبل از اینکه یووه او را به خدمت بگیرد سعی کردم وی را جذب کنم و حتی با گالیانی نیز به توافق رسیدم.
با این حال در آن زمان و به دلایل مختلف سران باشگاه تصمیم گرفتند که به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهند. حیف شد."

 

 

 

1592326

 

 

گفتنی است پل پوگبا بعد از اینکه قراردادش در سال 2012 با منچستریونایتد به پایان رسید این باشگاه را به مقصد یوونتوس ترک کرد. با این حال ستاره فرانسوی چند سال بعد دوباره به اولدترافورد بازگشت و اکنون با لباس شیاطین سرخ به میدان می رود؛ این در حالی است که شایعات زیادی در رابطه با جدایی او از این تیم و پیوستن پوگبا  به یکی از تیم های یوونتوس یا پاری سن ژرمن شنیده می شود.

دیدگاه‌ها