کد خبر : 1769261 | 30 تیر 1400 ساعت 00:05 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

خیلی از امتیازات به خاطر بی‌تجربگی از دست رفت

تارتار: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

سرمربی تیم پیکان گفت: در ابتدای فصل خودم هم فکر نمی کردم بتوانیم اینقدر خوب کار کنیم و رتبه آبرومندانه ای را به دست آوریم.

تارتار: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم، بازی فنی و تاکتیکی بود. هر دو تیم با برنامه بودند. فولاد هم انصافا تیم بسیار باکیفیتی است و ثبات خوبی در این دو فصل داشته است. کادرفنی آن ها کادر جوان و با انگیزه ای است که روی تیمشان وقت می گذارند. 


وی افزود: تیم ما هم خیلی خوب و منطقی بازی کرد. در نیمه اول بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه نیز فولاد را کنترل کردیم، اما متاسفانه در یک غفلت گل خوردیم. تیم ما جوان است و در خط دفاعی میانگین سنی تیم ما 23، 24 سال است. اشتباهی که کردیم باعث شد دو بازیکن باتجربه و باکیفیت حریف به ما ضربه بزنند. در بقیه موارد فولاد را خیلی خوب کنترل کردیم. در مجموع فکر می کنم نتیجه تساوی عادلانه بود؛ اگرچه ما در ضد حملات نیز موقعیت های خوبی نصیبمان شد. از بازیکنان تیمم تشکر می کنم. با اینکه خیلی جوان هستند، اما رتبه خیلی آبرومندانه ای را در جدول داریم. 


سرمربی پیکان در خصوص جایگاه تیمش عنوان کرد: من بارها گفتم که ما جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم و کسی از ما انتظار نداشت که اینقدر خوب عمل کنیم. ما واقعا خیلی از بازی ها را به خاطر جوانی بچه هایمان از دست دادیم. در نهایت ایراد به من برمی گردد و من باید با جوان ها آنقدر کار کنم که باتجربه شوند. خیلی از امتیازات را به خاطر بی تجربگی از دست دادیم. بچه های ما به هر حال تا اینجا خوب عمل کردند.


تارتار در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل تصور چنین نتایجی را از تیمش داشته یا خیر، گفت: واقعا من شروع فصل فکر نمی کردم اینقدر خوب کار کنیم. من سه، چهار روز مانده به لیگ شروع کردم و سپس استعفا دادم. شاید آن یک شوکی به تیم ما بود. من بازیکنانم را باور دارم و آن ها هم باید خودشان را باور کنند. بچه های ما شاهکار کردند و با این بودجه و بضاعت قرار گرفتن در این رتبه عملکرد خوبی بوده است. جا دارد از مدیریت باشگاه و همچنین آکادمی باشگاه تشکر کنم که این جوان های خوب را پرورش دادند. 


وی در پایان در خصوص داوری هم گفت: از آقای رحیم زاده و تیمشان تشکر می کنم که قضاوت خوبی داشتند. داوری مشکل خاصی نداشت و به آن ها خسته نباشید می گویم.

دیدگاه‌ها