کد خبر : 1769273 | 30 تیر 1400 ساعت 00:44 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

مربی آلومینیوم: صحنه‌ها را با روابط کارشناسی می‌کنند!

حسین عبدی مربی آلومینیوم پس از شکست تیمش مقابل تراکتور در کنفرانس خبری حاضر شد.

مربی آلومینیوم: صحنه‌ها را با روابط کارشناسی می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب آلومینیوم در خانه سه بر یک از تراکتور تبریز شکست خورد. این بازی جنجالی شد و منصوریان سرمربی آلومینیوم نیز از کنار زمین اخراج شد تا در کنفرانس خبری پیش از بازی حسین عبدی صحبت کند.عبدی درباره‌ی بازی گفت:‌ برای پیروزی آمده بودیم و تمام تلاشمان را کردیم که در خانه سه امتیاز را به دست آوریم.با توجه به مصدومیت بازیکنان با چند تغییر به بازی آمدیم و بازیکنان اصلی را در ترکیب نداشتیم و سعی تیم برآن بود که بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

عبدی درباره‌ی روند بازی گفت:‌ روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و اشتباهات فردی باعث گل دوم و در ادامه گل سوم شد.نیمه‌ی دوم نیمه‌ی متفاوتی بود و سعی بر جبران نتیجه داشتیم و تاحدودی موفق بودیم‌ و توانستیم یک گل را جبران کنیم.عبدی در ادامه به تیم تراکتور تبریک گفت و بیان کرد: تیم ما استحقاق گرفتن حداقل امتیاز بازی را داشت.

 

مربی آلومینیوم در مورد قضاوت داوری گفت: متاسفانه،قبل از گل دوم پنالتی مسلم روی سید مهدی حسینی گرفته نشد و گل دوم در شرایط آفساید بود و یک پنالتی در دقیقه چهل و پنج نیز مدافع تراکتور اوت بلند انداخت که دستش باز بود که متاسفانه خطایی گرفته نشد.

 

عبدی از انجام رفتارهای ناخوشایند نسبت به تیم آلومینیوم شکایت داشت و عنوان کرد: نتایج بسیار مهم شده بود می‌توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم که این اتفاقات افتاد. دوباره در این هفته گل گهر دقیقه اخر پنالتی زد و واقعا این اتفاقات وقتی سلسله وار میفتد برای ما جای سوال است. کمیته انضباطی هفته پیش از دروازه بان و سرمربی ما خواسته اظهارات‌شان را بفرستند ولی تیم گل گهر دو هفته پیش آن افتضاح پس از بازی به وجود آمد و هیچ اتفاقی برایشان نیفتاد. آقای منصوریان راحت اخراج شد و درصورتی که ابتدا توهین از سوی نیمکت حریف بود و باعث شد در شرایطی که تیم‌مان حمله می‌کرد سرمربی اش را از دست بدهد.

 

او ادامه داد: امیدوارم یک جاهایی ما تیم‌های شهرستانی تازه لیگ برتری شده در حق‌مان اجحاف نشود. آلومینیوم دلخوشی جوانان این شهر است و با این اتفاقات ما و تیم را ناامید می‌کنند. منصوریان در رختکن از تیم عذرخواهی کرد که من به شما می‌گویم از لحاظ اخلاقی این حرف ها را به داوران نزنید. ما ربات نیستیم انسانیم باید بالاخره یک جوری احساسات خود را بروز دهیم. خواهش دارم به داوری نظارت بیشتر شود من تخصصی ندارم اما خودتان داوری را آنالیز کنید.

 

او در خصوص کارشناسی داوری برنامه‌های تلویزیونی در پایان گفت: برنامه فوتبال برتر و شبهای فوتبالی کارشناس ها را می‌آورند و یک سری از صحنه‌ها را با روابط قبول می‌کنند! آقای جهانبازی و موعود بنیادی فر شهر کردی هستند و وقتی همه داوران می‌گویند پنالتی بود و ایشان برخلاف بقیه می‌گویند نه پنالتی نبود. امیدوارم در نظرات‌مان عدل و انصاف را رعایت کنیم و حق به حقدار برسد و روزی برسد که هیچوقت به داوری اعتراض نکنیم.

دیدگاه‌ها