کد خبر : 1769281 | 30 تیر 1400 ساعت 01:06 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

حق‌مان مقابل گل‌گهر سه امتیاز بود؛

مربی سایپا: به امید زنده هستیم

سرمربی تیم فوتبال ساپیا تهران معتقد است که تیمش امشب در شرایطی بازی را واگذار کرده که شایستگی کسب هر سه امتیاز را داشته است.

مربی سایپا: به امید زنده هستیم

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست یک گله تیم فوتبال سایپا مقابل گل‌گهر و کم‌رنگ‌تر شدن شانس بقای نارنجی‌پوشان در لیگ برتر، سعید اخباری سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود؛ او در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: امروز مسابقه‌ای داشتیم که از نظر جدولی برای ما حساس بود. همه دیدند مقابل تیم میلیاردی و پر از ستاره گل گهر چطور بازی کردیم. به غیرت و شرف بازیکنان تیم سایپا درود می فرستم. بازیکنانی که با وجود تحمل فشارهای روحی با تمام وجود بازی کردند.

 

وی افزود: دوست دارم تمامی نفرات تیمم را نام ببرم، از درون دروازه تا مجید علیاری، حسین ماهینی همه بازیکنان هرچه از نظر تاکتیکی خواستیم در زمین اجرا کردند. حتی یک موقعیت نصفه و نیمه به حریف ندادیم. آن هم تیمی که همه حریفان را تحت فشار قرار می‌دهد. مزد برتری مان را با پنالتی گرفتیم. متاسفانه فوتبال است و پنالتی را از دست دادیم.

 

اخباری در اعتراض به عملکرد تیم داوری گفت: از تیم داوری و نظارتی گلایه مند هستم. اقای اکرمی قضاوت خوبی داشت اما لحظه‌ای که تیم ما بخاطر مصدومیت 10 نفره شد و تعویض ما لب خط  اماده بود حاضر نشدند حتی ۵ ثانیه بازی را متوقف کنند که تعویض کنیم. شناخت کاملی از گل گهر سیرجان داشتم. افتخار همکاری با این باشگاه داشتم و با مدیریت فوق العاده‌ی که دارند امکانات سخت افزاری عالی ایجاد کردند. بخاطر بازیکنانم ناراحتم.بخاطر اشک هایی که ریختند.

 

سرمربی سایپا ادامه داد: مسئولیت این باخت را برعهده می‌گیرم. با این بازی که امروز بازیکنانم انجام دادند، اصلا جایگاه سایپا اینجا نیست ولی گاهی چرخ بازی نمی‌چرخد امروز هم یکی از این روزها بود قول می‌دهم با غیرتی که از بازیکنان دیدم در دو بازی آینده سربلند بیرون بیاییم و انشالله سهمیه سایپا را حفظ کنیم.

 

سعید اخباری درباره احتمال بقای این تیم در لیگ برتر گفت: در موقعیتی نیستیم که بخواهیم درصد بندی کنیم، فوتبال است و به امید زنده هستیم. برای بازیکنانم ناراحت هستم.  در این چند روز  چه مصاحبه‌هایی انجام شد بازیکنانم فوق العاده و بی نظیر هستند، با غیرتی که از بازیکنانم دیدم امیدمان بقا در لیگ برتر است. امروز کمترین حق مان  سه امتیاز بود.  تمام موقعیت های گل گهر را بلاک کردیم و این تیم با این همه ستاره حتی نتوانست موقعیت ایجاد کند و شروع به ارسال توپ های بلند کرد.

 

وی افزود: بعد از پنالتی که داور گرفت تحت تاثیر نیمکت گل گهر که شروع به داد و بیداد کرد قرار گرفت. ازشان گلایه مندم. 5 ثانیه حاضر به توقف بازی نشدند این گلایه من از داوری است. ناظران و داوران نسبت به تیم‌ها عدالت را رعایت کنند زحمات شهرها و کارخانه‌ها ممکن است از بین برود. انتظارمان حفظ عدالت است و تا لحظه اخر یازده به یازده بودیم برابر بازی کردیم این اتفاق زمانی رخ داد که یک بازیکن کمتر داشتیم.

 

اخباری در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره چرایی پذیرش سرمربیگری سایپا گفت: یکی از دلایلی که در این شرایط  سرمربیگری سایپا را قبول کردم با 9  بازیکن این تیم سابقه همکاری داشتم در استقلال خوزستان، فولاد و تیم های دیگر، برخی اوقات تفکرات مربی با  سلیقه تیم جور در نمیاد اما از نظر من این بازیکنان فقط مشکل روحی داشتند. امروز دیدید که چه فوتبال جسورانه‌ای بازی کردیم با توپ با یک سبک بازی کردیم و  لحظه ای که توپ نداشتیم هم سبک خوبی بازی کردیم ناراحتم این اتفاق برای بازیکنان رخ داد. بازیکن شاخص نداریم اما تمام یازده بازیکن خوب و فوق العاده بودند.  مطمئنا در دو بازی آینده انرژی و تلاش بیشتری به خرج خواهند داد.

دیدگاه‌ها