کد خبر : 1769296 | 30 تیر 1400 ساعت 08:38 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین 3 امتیازی گادوین در راه سهمیه؛

بازگشت به موقع منشا به روزهای اوج (عکس)

مهاجم نیجریه ای تیم گل گهر یک گل سه امتیازی دیگر را برای تیمش به ثمر رساند.

بازگشت به موقع منشا به روزهای اوج (عکس)

به گزارش ورزش سه، داستان گادوین منشا در لیگ بیستم، داستان بسیار جالبی است. او طی 7 هفته ابتدایی 9 گل به ثمر رساند تا با اقتدار هر چه تمام تر به صدر جدول گلزنان تکیه کنند. او که با هت تریک مقابل پدیده شمار گل های خود را به عدد 9 رسانده بود بعد از این بازی در یک مسیر عجیب قرار گرفت، مسیری که حتی به نیمکت نشینی این مهاجم باتجربه نیز انجامید.

 

منشا بعد از هت تریک مقابل پدیده، به مدت 6 هفته در گل زدن ناکام بود تا اینکه در دیدار با نساجی برای اولین بار روی نیمکت نشست و در نیمه دوم به میدان رفت؛ او که در دقیقه 53 به میدان رفته بود پس از گلزنی در واپسین دقایق بازی، شادی گلی انجام داد که به قیمت محرومیتش از بازی حساس مقابل پرسپولیس تمام شد. بعد از این گل، منشا بازهم در مسیر گل نزنی قرار گرفت تا بازهم شاهد نیمکت نشینی اش باشیم.

 

1625311

 

در هفته های پایانی لیگ که گل گهر به شدت برای باقی ماندن در کورس به کسب حداکثر امتیازات بازی های خود نیاز دارد، شاهد احیای دوباره مهاجم نیجریه ای گل گهر بودیم. او بعد از اینکه در هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم یک گل سه امتیازی به ثمر رساند تک گل پیروز بخش تیمش در بازی این هفته مقابل سایپا را هم به ثمر رساند تا شمار گل های خود را به عدد 12 برساند.

 

منشا که در بهترین زمان ممکن به روزهای اوج خود بازگشته با رساندن تعداد گل های خود به عدد 12، در کنار محمد عباس زاده که یکی از سه گل تراکتور به آلومینیوم را در بازی هفته زد، در مکان دوم جدول گلزنان قرار گرفت.

 

1625314

 

1625312

دیدگاه‌ها