کد خبر : 1769297 | 30 تیر 1400 ساعت 08:39 | 50.1K بازدید | 5 دیدگاه

محمدی مهر تخصص خود را دوباره به رخ کشید؛

روبرتو کارلوس راست پا در لیگ ایران (عکس)

مدافع راست تیم ذوب آهن یک بار دیگر مهارت بالای خود در زدن ضربات ایستگاهی را با باز کردن دروازه نساجی نشان داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تیم های ذوب آهن و نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پیروزی دو بر یک شاگردان ساکت الهامی همراه بود. شاگران مجتبی حسینی خوش شانس بودند که شکست امشب شان در حالی رقم خورد که سایپا هم از کسب امتیاز در مسابقه با گل گهر ناکام بود. به این ترتیب آنها همچنان با 3 امتیاز بیشتر نسبت به نارنجی پوشان در مکان چهاردهم جدول حضور داشته و از خطر سقوط در امان هستند.
 

ذوب آهن در این دیدار خیلی زود دروازه خود را توسط اسلامی در دقیقه 5 باز شده دید. بعد از اینکه شوت دیدنی میلاد جهانی از روی ضربه آزاد به تیرک دروازه برخورد کرد، فرشاد محمدی مهر، مدافع راست ذوبی ها روی یک ضربه آزاد دیگر که در سمت چپ به دست آمده بود، به زیبایی موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

 

ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ذوب‌آهن در دقیقه 26 را فرشاد محمدی ‌مهر از فاصله‌ای حدودا 30 متری با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه نساجی فرستاد تا کار به تساوی کشیده شود؛ این چهارمین گل مدافع راست ذوب آهن از روی ضربه آزاد در فصل جاری بود.

 

1625315

 

1625317

 

1625316

 

او که شوت های سرکش خود را به سبک روبرتو کارلوس و بیشتر با چاشنی قدرت راهی دروازه حریفان می کند برای اولین بار در این فصل، در هفته شانزدهم موفق شد دروازه ماشین سازی را روی یک ضربه ایستگاهی باز کند. محمدی مهر دو بار دیگر هم تا پیش از بازی با نساجی و مقابل تیم های صنعت نفت و پدیده مهارت بالای خود را با گلزنی از روی ضربه آزاد نشان داده بود.

 

گفتنی است که محمدی مهر با درخشش در تیم فوتبال پارس جنوبی به لیگ برتر رسید و یکی از خریدهای استقلال در زمان وینفرد شفر بود ولی در این تیم چندان خوش شانس نبود و فرصت بازی به دست نیاورد تا راه جدایی در پیش بگیرد و عازم پدیده شود. در مشهد هم اوضاع برای این بازیکن خوب پیش نرفت و خیلی زود فرشاد تصمیم به جدایی گرفت تا به ذوب آهنی بازگردد که چند سال در آنجا سابقه حضور داشت.

دیدگاه‌ها