کد خبر : 1769302 | 30 تیر 1400 ساعت 09:09 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

در پاسخ به انتقادات؛

راشفورد: چرا همیشه باید انگیزه‌ای در کار باشد؟

مارکوس راشفورد، ستاره منچستر یونایتد، می‌گوید که موفقیت‌های خارج از زمین او به فعالیت‌های خیریه‌اش کمک می‌کند و برعکس.

راشفورد: چرا همیشه باید انگیزه‌ای در کار باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در شبکه های اجتماعی به انتقاداتی که نسبت به موفقیت‌های شخصی و تایید و تحسینی که به خاطر کارهای خیریه اش دریافت کرده، پاسخ داده است و گفته چرا مردم وقتی موضوع کارهای خیریه است به دنبال یک انگیزه باطنی و پنهان می گردند؟


راشفورد به دلیل تلاش های خیرخواهانه‌اش در کمک به تغذیه کودکان نیازمند در طول یک سال و نیم گذشته نشان MBE دریافت کرده است. به همین دلیل و همچنین به دلیل کارنامه اش در منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس، راشفورد یکی از شناخته شده ترین ورزشکاران در انگلیس است و می گوید نباید به خاطر استفاده از این شهرت به روش های مختلف برای کمک به خودش و جامعه اش، مورد انتقاد قرار بگیرد.

یکی از خبرگزاری های انگلیس در حال تهیه گزارشی است که نشان می دهد در طول 18 ماه گذشته راشفورد از فعالیت های خیریه اش سود برده و این موضوع باعث شده تا ستاره شیاطین سرخ در توییتر در این باره صحبت کند.

 

1625322

 

راشفورد نوشت: "تازه شنیده ام که Spectator قرار است فردا درباره من و اینکه چگونه از نظر تجاری در طول 18 ماه گذشته سود برده ام مطلبی منتشر کند. برای روشن شدن موضوع، من نیازی به شریک شدن با برندها ندارم. من با برندها شریک می شوم چون می خواهم کارهایی که در خارج از زمین انجام می دهم را پیشرفت دهم و بخش اعظم هزینه ای که دریافت می کنم به این هدف اختصاص دارد.

در تابستان گذشته 1.3 میلیون کودک به پشتیبانی غذایی دسترسی داشتند، از طریق رابطه من با برند بربری بچه‌ها مکان امنی داشتند که پس از مدرسه به آنجا بروند آنها تغذیه می کنند و تغذیه شوند. در پی سرمایه‌گذاری ها در ماه نوامبر کودکان آسیب پذیر در این تعطیلات تابستان جایی را برای رفتن داشتند و به دلیل خاطر من با برند مک‌میلان 80،000 کودک اکنون کتابی دارند که متعلق به خودشان است.

 

آیا پس از این کمپین‌ها قدرت تجاری بیشتری دارم؟ مطمئنا. اما من همچنین فوتبالیست منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس هستم. چرا همیشه باید انگیزه ای وجود داشته باشد؟ چرا نمی توانیم فقط کار درست را انجام دهیم؟ "

 

1622785

 

ستاره منچستر یونایتد در حال حاضر با مصدومیت از ناحیه کتف روبرو است و اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، گفته که هنوز مشخص نیست که آیا او باید در این تابستان تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا خیر.

راشفورد اخیراً رقابت‌های یورو 2020 خود را با انگلیس به پایان رساند، جایی که او یکی از سه بازیکن سه شیرها بود که در ضربات پنالتی در فینال برابر ایتالیا موفق نشد ضربه خود را تبدیل به گل کند.

در ساعات و روزهای پس از فینال راشفورد هدف حملات و آزار نژادپرستانه قرار گرفت، از جمله نقاشی دیواری که به احترام فعالیت های خیریه اوکشیده شده بود هدف خرابکاری واقع شد.

 

اما بسیاری از مردم به حمایت از راشفورد و دو بازیکن دیگر انگلیس برخاستند و بسیاری در محل نقاشی دیواری او حاضر شدند تا ضمن ترمیم نقاشی، احترام و محبت خود را نسبت به این بازیکن ابراز کنند. راشفورد گفته بود که از دریافت این حمایت ها بسیار دلگرم و منقلب شده است.

 

دیدگاه‌ها