کد خبر : 1769320 | 30 تیر 1400 ساعت 10:07 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو تساوی پیاپی؛

کلوپ: جای زیادی برای پیشرفت داریم

لیورپول در ادامه تمرینات پیش‌فصل خود به دو تساوی پیاپی در بازی های تدارکاتی دست یافت اما یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، می گوید که مشکلی با این نتایج ندارد.

کلوپ: جای زیادی برای پیشرفت داریم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ می گوید که از نمایش لیورپول در دیدارهای مقدماتی تدارکاتی خود راضی است اما همچنین اعتراف می کند که "فضای زیادی برای پیشرفت" برای تیمش وجود دارد.

قرمزها در چارچوب اردوی آماده سازی خود در اتریش در بازی های تدارکاتی پیش فصل خود را با تساوی 1-1 در بازی های 30 دقیقه ای مقابل واکر اینسبروک و اشتوتگارت آغاز کردند.

دیوک اوریگی در تساوی 1-1 برابر تیم اتریشی گلزنی کرد و سادیو مانه نیز گل تساوی برابر حریف بوندسلیگایی را به ثمر رساند.

 

1625366

 

یورگن کلوپ پس از این دو دیدار به وب‌سایت لیورپول گفت: "این تمرین بود و خوب بود. از نظر فیزیکی این تمام آن چیزی بود که ما می خواستیم ببینیم، باید این کار را می کردیم و این تست خوبی برای آن بود. از نقطه نظر فوتبالی واضح است که جای زیادی برای پیشرفت داریم؛ من کلی پرسینگ شدید دیدم.

ما یک پرس شدید می خواستیم، کمی رقابت بین دو تیم داشتیم تا ببینیم چه کسی بیشتر توپ را پس می گیرد و چه تعداد پرس متقابل داریم. ما باید در مورد جایزه ای که تیم برنده خواهد شد فکر کنیم!

من واقعاً از این موضوع خوشحالم، همه چیز خوب است. آنچه را انتظار داشتم ببینم، دیدم. واقعاً عجیب می شود اگر اینجا بایستم و بگویم که "خدای من، من نمی دانستم که می توانیم این نوع فوتبال را بازی کنیم" اما من با آن مشکلی ندارم و اکنون ما به کارمان ادامه می دهیم."

 

1625364

 

ویرژیل فن دایک و جو گومز دو تن از 34 بازیکنی هستند که در اردوی اتریش لیورپول حاضرند، هر چند بیشتر روی تمرینات فردی خود تمرکز دارند تا تمرینات گروهی. هر دو مدافع قرمزها در بخش اعظم فصل پیش به دلیل مصدومیت شدید زانو غایب بودند و کلوپ معتقد است که بازگشت این دو به میدان در بازی تدارکاتی روز جمعه برابر ماینز خیلی زود خواهد بود.

 

1625365

 

کلوپ در این باره افزود: "برای من هم سورپرایز خواهد بود. آنها در تمرینات به نظر خیلی خوب می رسند و روز دوشنبه اولین روزی بود که آنها کارهای پیچیده ای انجام می دادند، معمولاً یا تمرینات هجومی است یا دفاعی و مواردی از این دست.

ما باید مرحله به مرحله پیش برویم، اما من انتظار ندارم که آنها برای بازی روز جمعه آماده باشند."

 

دیدگاه‌ها