کد خبر : 1769331 | 30 تیر 1400 ساعت 10:35 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین دیدار یک چهارم نهایی؛ ملوان یا خیبر؟

آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرداشب در انزلی بین تیم های ملوان و خیر خرم آباد برگزار می شود و تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی بازی ها مشخص خواهد شد.

آخرین دیدار یک چهارم نهایی؛ ملوان یا خیبر؟ 

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم استقلال – گل گهر و فولاد به مرحله نیمه نهایی بازی ها صعود کرده اند وآخرین تیم صعود کننده به این مرحله قطعا یک تیم دسته اولی خواهد بود. ملوان که یکی از پر افتخارترین تیم های جام حذفی فوتبال کشور به حساب می آید یا خیبر خرم آباد که بازگشت دوباره ای به فوتبال داشته است؟ حکایت دو تیم در هفته پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور متفاوت بوده است. ملوان در خانه و در برابر تیم بادران با یک گل شکست خورد و با 46 امتیاز و مقام یازدهمی به کار پایان داد اما خیبر خرم آباد که به دنبال میزبانی از تیم نود ارومیه در استادیوم کارگران تهران بود با عدم حضور حریف در میدان مواجه شد و به سه امتیاز بازی دست یافت. با این سه امتیاز شمار امتیازات تیم خیبر به عدد 49 رسید و بر سکوی هفتمی تکیه زد. این عناوین بدین معنی است که تیم های خیبر و ملوان با وجود اشتیاقی که برای صعود به لیگ برتر داشتند در راه رسیدن به این هدف ناکام ماندند و حالا حتما به دنبال موفقیت در جام حذفی هستند. 

 

شاید در مرحله نیمه نهایی کار برای هر دو تیم سخت باشد چرا که سه تیم دیگر این مرحله تیم های لیگ برتری هستند اما صعود به مرحله نیمه نهایی هم برای تیم ملوان و هم تیم خیبر خرم آباد اتفاق نکویی است. با صعود یکی از دو تیم ملوان یا خیبر خرم آباد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز دوشنبه چهارم مرداد برگزار می شود.

دیدگاه‌ها