کد خبر : 1769336 | 30 تیر 1400 ساعت 10:44 | 62.1K بازدید | 1 دیدگاه

کی روش و عراق؛ به این دلیل منتفی شد!

فدراسیون فوتبال عراق هم چنان در کش و قوس انتخاب سرمربی جدید است و مذاکرات با یکی از گزینه های خارجی فعلا به نتیجه نرسیده است.

کی روش و عراق؛ به این دلیل منتفی شد!  

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع ناراحتی اهالی فوتبال در این کشور را به همراه داشته است به این خاطر که زمان زیادی به شروع بازی های دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 باقی نمانده است؛ با این حال فدراسیون فوتبال عراق قول داده است ظرف روزهای آینده سرمربی جدید تیم ملی این کشور را انتخاب خواهد کرد و تمرینات آماده سازی تیم در برنامه از پیش تعیین شده آغاز خواهد شد. 

 

یکی از گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال عراق کارلوس کی روش مربی پیشین ایران بود به این دلیل که کارلوس کی روش به دلیل 8 سال حضور در ایران به خوبی فوتبال آسیا به خصوص عراق را می شناسد و بر خلاف دیگر مربیان نیاز به این ندارد که زمان زیادی صرف کند تا عراق و دیگر تیم های آسیایی را بشناسند. در این خصوص «منتظر ناصر» سردبیر نشریه «العالم الجدید» فاش کرد که مذاکرات عراقی‌ها با کی روش به چند دلیل منتفی شده است. ناصر در این خصوص گفت: مذاکرات فدراسیون فوتبال عراق و کارلوس کی روش به چند دلیل شکست خورد که مهمترین آن عدم اشتیاق برای کار در عراق بعد از تماس با «کاتانچ» و شرط اقامت در امارات بوده است.

 

حضور کارلوس کی روش در عراق برای فدراسیون فوتبال این کشور موضوع مهمی به شمار می ورد به خصوص که عراقی ها در تلاش هستند فدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد کنند که در صورت عدم برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در یکی از استادیوم های تازه تاسیس خود از حریفان پذیرایی کنند. البته در زمان کاتانچ برخی از اردوی های آماده سازی تیم ملی عراق در خارج از این کشور انجام می شد که کارلوس کی روش هم پیشنهاد داده اقامت او در امارات باشد و تمرینات آماده سازی این تیم هم در کشور امارات و یا یکی دیگر از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس باشد. نکته جالب اینکه برخی پیش بینی داشته اند با رفع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال عراق شاید کاتانچ راضی به حضور دوباره در اردوی تیم ملی عراق شود. به تازگی نخست وزیر عراق به فدراسیون فوتبال این کشور قول داده دستمزد سرمربی تیم ملی و هم چنین هزینه های آماده سازی این تیم را بر آورده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها