کد خبر : 1769340 | 30 تیر 1400 ساعت 11:05 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

هافبک نساجی به استقلال می‌رسد(عکس)

مصدومیت هافبک بلندقامت نساجی مازندران جدی نیست و این بازیکن می‌تواند در دیدار با استقلال به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد که تیم اصفهانی بخاطر استرس سقوط و عقب افتادن از حریف خود، روی به بازی درگیرانه آورده و همین اتفاق نزدیک بود مصدومیت بازیکنان نساجی ازجمله محمود قائدرحمتی، هافبک تکنیکی قائم‌شهری‌ها را به همراه داشته باشد.

 

قائدرحمتی که ازجمله بازیکنان تاثیرگذار نساجی به حساب می‌آید و توانسته دو گل در دور برگشت به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، در سه هفته اخیر با تصمیم ساکت الهامی کمی از خط جلو فاصله گرفته و بیشتر در وسط زمین بازی می‌کند تا قدرت خط میانی تیمش را بالاتر ببرد که این اتفاق در دیدار با ذوب‌آهن هم افتاد.

 

1625395

 

این هافبک بلندقامت که از قدرت پا به توپ و سرعت بالایی برخوردار است، در بازی مقابل ذوب‌آهن بارها قصد داشت با فرار از بین بازیکنان حریف موقعیت‌سازی کند که چهار بار خطای جدی روی او صورت گرفت و در یک صحنه منجر به انتقال این بازیکن با برانکارد به بیرون از زمین شد.

 

با وجود برخوردهایی که روی قائدرحمتی صورت گرفت، این بازیکن تا پایان مسابقه مقابل ذوب‌آهن در زمین بود و پس از سوت پایان روی زمین دراز کشید و با همراهی کادر پزشکی نساجی راهی رختکن شد، اما آسیب دیدگی او چندان جدی نیست و می‌تواند در دیدار حساس بعدی برابر استقلال به میدان برود.

 

1625394

دیدگاه‌ها