کد خبر : 1769342 | 30 تیر 1400 ساعت 11:06 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید آرتتا؛

لغو اردوی پیش‌فصل آرسنال در آمریکا به دلیل کرونا

آرسنال قرار بود این هفته برای برگزاری اردوی پیش‌فصل به آمریکا پرواز کند، اما به دلیل ابتلای چندین نفر از توپچی‌ها به کرونا، این سفر را لغو کرد.

لغو اردوی پیش‌فصل آرسنال در آمریکا به دلیل کرونا

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یک روز قبل از پرواز به آمریکا، اردوی پیش فصل خود در این کشور را لغو کرد. شاگردان میکل آرتتا قرار بود این هفته برای برگزاری تمرینات آماده سازی در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر به آمریکا سفر کنند.

اتلتیک گزارش کرده است که بروز تعدادی از موارد مثبت کرونا در اردوی آرسنال آنها را مجبور به لغو تور کرده است.

همه موارد مبتلا بدون علامت بوده اند و این باشگاه در حال برنامه ریزی برای سرعت بخشیدن به آماده سازی پیش از شروع فصل جدید است. آرسنال در تاریخ 13 آکوست در اولین بازی خود در فصل 22-2021 لیگ برتر باید به مصاف برنتفورد برود.

 

1625398

 

توپچی ها قرار بود در جام فلوریدا یه همراه اینتر میلان، اورتون و میلوناریوس شرکت کنند و دو بازی انجام دهند.

آنها قرار بود روز یکشنبه 25 جولای با اینتر بازی کنند و سپس در بازی دوم در تاریخ 28 جولای برابر برنده اورتون و میلوناریوس به میدان بروند.

توپچی ها تاکنون در تمرینات آماده سازی خود در سفر به اسکاتلند برابر هایبرنین و رنجرز بازی کرده اند.

 

1625399

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از تساوی 2-2 برابر رنجرز در روزهای گذشته درباره اهدافش در سفر به فلوریدا صحبت کرده بود.

آرتتا گفته بود: "اکنون کمی ریکاوری خواهیم داشت. ما به شدت تمرین کردیم، دو بازی انجام دادیم و اکنون به آمریکا سفر خواهیم کرد. ما هیچ مصدومی نداشتیم که در هفته اول واقعا مثبت است. احتمالا چهره های جدیدی به ما اضافه خواهند شد که این هم اتفاق بسیار مثبتی است."

 

اکنون اما اردوی آمریکای توپچی ها لغو شده و با شیوع ویروس کرونا در بین اعضای این تیم، برنامه های آرتتا برای آماده‌سازی پیش فصل با مشکل مواجه شده است.

 

دیدگاه‌ها