کد خبر : 1769345 | 30 تیر 1400 ساعت 11:34 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

پیشنهاد 220 میلیاردی الهلال به ستاره بنفیکا و تاتنهام

روزنامهfanatik ترکیه از پیشنهاد 220 میلیارد تومانی الهلال به گدسون فرناندز ستاره جوان بنفیکا و سابق تاتنهام خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، پروسه جذب الکس تکسیرا توسط الهلال با شکست مواجه شد و حالا این تیم در پی یافتن یک ستاره دیگر برای تقویت تیم خود است. در همین راستا، یک رسانه ترکیه ای از پیشنهاد الهلال به گدسون فرناندز ستاره جوان بنفیکا و سابق تاتنهام خبر داده است.


طبق ادعای fanatik ترکیه، الهلال مذاکرات را برای جذب این بازیکن که در پست هافبک میانی بازی می کند، آغاز کرده است. فرناندز 22 ساله که تحت قرارداد بنفیکا است، دو فصل پیش به صورت قرضی راهی تاتنهام شده بود و 14 بازی را زیر نظر ژوزه مورینیو برای این تیم لندنی انجام داد. او در فصل قبل نیز به شکل قرضی به گالاتاسرای ترکیه پیوست و حالا با پایان قراردادش به بنفیکا برگشته است.

 

1625406


او که عضو تیم ملی پرتغال نیز هست، در 6 بازی رقابت های جام ملت های اروپا زیر 21 ساله ها برای کشورش به میدان رفت و حتی در بازی فینال برابر آلمان نیز بازی کرد. او حالا مورد توجه الهلال قرار گرفته ولی این تیم عربستانی برای جذب فرناندز، باید با گالاتاسرای ترکیه رقابت کند.

 

1625407


روزنامه رکورد نیز در این زمینه نوشته است که بنفیکا حاضر است با مبلغی بیش از 7 و نیم میلیون یورو، این هافبک را به تیم خواهان او واگذار کند. در صورتی که الهلال بخواهد گدسون فرناندز را با این مبلغ جذب کند، باید مبلغی در حدود 220 میلیارد تومان برای جذب این ستاره آینده دار فوتبال اروپا هزینه کند.


الهلال که حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، پیش از این موسی مارگا را از پورتو به خدمت گرفته بود. در صورتی که این تیم عربستانی موفق به جذب گدسون فرناندز شود، شمار خارجی های این تیم به 8 نفر خواهد رسید. بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، سباستین جووینکو، لوسیانو ویتو، آندره کاریلو، گوستاوو کوئلار و سو جانگ هیون 7 بازیکن خارجی این تیم محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها