کد خبر : 1769346 | 30 تیر 1400 ساعت 11:36 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

کمک AFC به عراق برای نصب تجهیزات VAR

یک وب سایت عراقی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تجهیز استادیوم بصره به فناوری کمک داور ویدیویی، به کمک این کشور می آید.

کمک AFC به عراق برای نصب تجهیزات VAR

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه نزدیک به 50 روز تا آغاز مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، وب سایت عراقی win win در خبری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تجهیز استادیوم بصره به فناوری کمک داور ویدیویی، به کمک عراقی ها می آید. 


این وب سایت نوشت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است تأمین سیستم کمک داور ویدیویی برای کشورهایی که در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی حاضر بوده و فاقد این سیستم هستند را تضمین کرده است. حالا پس از این خبر، کمیته عادی سازی اتحادیه فوتبال عراق از AFC برای تجهیز استادیوم خود به VAR سیگنال مثبتی دریافت کرده است.


این منابع افزودند که کمیته عادی سازی پس از دریافت این نامه، به کمیته داوران در فدراسیون فوتبال مأموریت داد تا سریعا برای تجهیز استادیوم بین المللی بصره به این فناوری، با فیفا مکاتبه کنند تا عراقی ها بتوانند پیش از آغاز مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، ورزشگاه خانگی خود را به این فناوری مجهز کنند. 


پیش از این اخباری منتشر شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای سوریه و لبنان اعلام کرده است که برای تجهیز ورزشگاه های خانگی آنها به سیستم کمک داور ویدیویی، به آنها کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها